Endelig_mamma<3 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har aldri kommet såååååååååååååååå langt før og fortsatt har et levende foster inni magen.. *et stille jippi* Kan ikke dere fortelle hvordan dere har det nå i disse ukene.. jeg er om en halv time 13 uker:) har det bra, ingen symptomer, litt sånn av og på med mensmurring, men om det er av engstelse eller hva.. i don`t know...
Vil Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Gratulerer. pust ut og venn deg til å slappe av!
<3maijente<3 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Du har mistet før med andre ord... Jeg har vært kvalm og energiløs siste ukene. Kvalmen er bedre, men fortsatt ikke over. Brekker meg av ekle lukter etc. Spiser masse, og må ha akkurat det som faller meg inn. Tåler ikke å gå sulten. Å sove masse hører med. Har ikke noe murring i magen, men det er helt normalt å ha det, tror jeg. Har en gutt på 4 fra før, og dette svangerskapet er så langt annerledes enn med han. Du er jo over den mest sårbare fasen, så slapp av og nyt at magen nå skal vokse seg stoooor :-) Lykke til.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hei hei.. et stille velkommen.. Jeg har hatt mensmurringer og smerter og stikk i alle mine 3 svangerskap.. eller de to fullgåtte og dette.. er i uke 19 nå.. jeg har aldri hatt blødninger eller mista da..Men her er sånne smerter normalt, og jeg tar det helt med ro. Prøv å gjøre det du og, går sikkert bra skal du se Tvi tvi !
Me&Mine Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Heisann Gratulerer så mye! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har selv mistet tre ganger :/ Er 14 fullgåtte uker i morgen, har vært på ul i uke 12 og sett at alt er bra, har aldri kommet så langt før Er fortsatt redd for at noe skal skje, greier ikke glede meg for mye. Har ikke så mange symptomer utenom litt ømme bryst og småkvalm av og til. Skal til jordmor på tirsdag, da skal vi få høre hjerte for første gang! Gruer/Gleder meg. Lykke til videre dette går nok bra
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Velkommen ;o) Har også mensmurringer,smerter samt det kjennes ut som om noen sitter inni der i stikker meg med en litt tykk nål...Er i uke 20,har heller aldri hatt blødninger. Prøver også å ta det med ro,ettersom jeg kjenner liv gjevnlig å vet at mest sansynlig så er alt bra på tross av smertene. Har konstant halsbrann og sure oppstøt,og eier ikke energi.. Men magen som vokser gir lyspunktet ;o)
soleia Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Heisann! Eg og er i same båt :-) Har hatt 2SA og ein MA, og er komen til 13+4, som er det lengste til no. Er jo litt vanskeleg å tru at det skal gå bra, men for kvar dag aukar sjansen! Eg er berre litt øm i puppane, men har mesmurringar nesten dagleg. Eg tolkar det som at det skjer ting i livmora slik at den må strekke seg, så vert mest bekymra når eg ikkje har kjent det på ei stund. Men når det kjem, så vert eg av og til litt nervøs då og :-) Me skal til jm mandag om ei veke for å høyre hjerteslag, vert spennande! Lykke til på tirsdag, beth_liss, Og lykke til HI, og de andre og!
Endelig_mamma<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 takker så mye for alle lykke til ønskene:) Prøver selvfølgelig å slappe av og roe meg med at nåå er jeg over den værste tiden, men, det er alltid et men. Nå er jeg inne i en god uke igjen, så da er alt fint og flott, men når det nærmer seg ul igjen, noe jeg har annenhver uke, så kommer murringene, men hittils har ulène bare vært toppers:) Ønsker dere alle lykke til med svangerskapet og for de som har vært i samme bås som meg, NÅ er det våres tur;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå