Gå til innhold

Anbefaling av "menskopp"/ mooncup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig bra! Har brukt det i 3-4 måneder og det er supert. Tar litt tid å finne de beste tømmemetodene uten gris og søl, nå er det helt sølefritt.

Anbefales!

Jeg kjøpte en slik på nettet fra statene og må si at det er en genial oppfinnelse! Tenk på hva man sparer både miljø og lommebok.

http://www.mooncup.co.uk/

http://www.keeper.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er andre gangen jeg ser at noen anbefaler dettte, men hmmm jeg får meg ikke til å tenke at det er en fin ting. Jeg ser poenget med miljøbesparelser, men.....

:-) Nei så miljøbevisst kommer jeg nok ikke til å bli.

Skrevet

Man må jo ha lyst til å prøve selvfølgelig. Jeg har aldri likt tamponger, så for meg var det en mye bedre løsning.

Det passer sikkert ikke for alle, men jeg synes det er ok å fortelle folk om det siden jeg tilfeldigvis fikk høre om det her inne.

Mvh

Skrevet

sannheten er at jeg velger mellom pest og kolera den uken i mnd... jeg hater tamonger og er ikke så innmari kjærlig når det kommer til bind heller, men man må liksom gjennom dette... og det er da du sier at dette er en fin ting?

jeg som er så lite gynekologisk anlagt kjenner at jeg blir litt redd av tanken. Men det er fint å se anbefalingen igjen... kansje det fører til at jeg sakte men sikkert nærmer meg tanken, og vips så er jeg en av dem som anbefaler dette på det varmeste :-)

hvem vet?

takk for at du forteller i alle fall!

Skrevet

Hvor langt inn skal man egentlig sette disse koppene? Og kjenner man de når man går rundt omkring????

(Sansynligvis ikke, ellers så hadde vel ikke du anbefalt de...)

Skrevet

Hmm, vil nok vite mer om dette ja. Får fnatt av tamponger og sverger til libresse med vinger jeg da. Tampong er noe jeg bruker i nøden når min ukentlige ridetime tilfeldigvis sammenfaller med mens. ER ikke så ofte det skjer heldigvis! Kjenner så altfor godt at jeg har tampong på plass. Den er direkte ubehagelig å ha på/i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...