nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 var det vont å presse ut med epidural? jeg hadde haste snitt så fikk ikke spøvd å presse med epidural og lurer på om det var vont?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hadde epidural under begge fødslene, og JA det var dritvondt å presse...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 hadde epidural å min fødsel stoppet ikke opp slik som de pleier men skjøt heller fart så jeg hadde null følelse måtte ha en jordmor som holdt på magen å ga besjed når jeg skulle presse.. så for meg var det ikke vondt
Slalotte Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Ja, jeg hadde det.. Virket ikke på meg under pressriene i det hele tatt.. så ja det var vondt å presse.. hehe..
Hikken Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 *rekker opp hånda* Fikk lokalbedøvelse også da (ble klippet herfra og til månen og mishandlet med vakum i en halvtime), så kjente vel egentlig ikke stort da sjefen skulle ut.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Epidural 2 ganger og en gang uten. De to første med epidural hadde ganske små huer, og klart det var vondt, men jeg synes riene før epiduralen virka var mye verre..trur jeg!? Bortsett fra at ikke presseriene var vonde, var det like vondt når hodet stod i åpninga. Må jo nesten si at jeg har hatt ganske korte presse-runder =)
Gjest Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Synes ikke det var vondt å presse, alt jeg kjente var at jeg ville bæsje! -trodde jeg da;)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 15. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2008 jeg har hørt at de skrur av epiduralen under press riene? ja hvis press riene er like vonde som åpningsriene ( som jeg hadde før epiduralen) så overlever jeg vel. synd at epiduralen ikke virker under pressriene for det var himmelen å få epidural! ( hadde jo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang fødsel så kansje derfor jeg er opptat av epudural.. takk for svar jenter. har ganske fødselsangst så prøver å si til meg selv at det kan gå bra med epidural nestegang..
Bægge dætern Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 hadde ikke epidural, alt fikk gå sin gang slik at kroppen var klar for å "åpnes" når pressriene kom og jeg kunne bruke dem for det de var verdt. det gikk veldig fint, en befrielse å presse : )
Gjest Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Jeg hadde med eldste, tror ikke jeg hadde vondt når jeg pressa han ut, men trodde jeg måtte drite ..... Ehh, jeg tror jeg må do:) sa jeg da
mai mammaen til to Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 jeg fikk ikke det noen av gangene.... men er vondt å presse ungen ut uten smertestillende iallefall... tror det er vondt uansett
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Jeg fikk epidural.... MEEEEEEEEEEEEEEEN.... Den virka ikke!!! Jordmora fortalte meg at jeg hadde for mange og for sterke rier til at den fungerte!!! Så egentlig har jeg ikke hatt epidural!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 Trur ikke de skrudde av epidrualen på meg, men det gikk jo ganske fort på slutten, begge gangene fikk jeg epidural fordi det kunne drøye myyye lenger - og jeg allerede hadde holdt på i et døgn og var utslitt, men det var bare 2 timer igjen den ene gangen og 40 minutter den andre gangen. Uansett så sa de at epoiduralen virker ikke "der nede", bare på riene. Og det er jo riene som er jævlige =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå