Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hadde det vært plass til alle i barnefabrikkene hadde det neppe vært mange som hadde kunnet drive bhg med fornuftige åpningstider tilpasset ungen og ikke foreldrenes karriere. Jeg heier på bhg med ukurant åpningstid og stengt i feriene. http://www.dinbaby.com/forum/thread/139078456
Moderator. Hannah Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Tja....ser du bort i fra alle kaffebesøkene foreldre tar seg tid til rundt om så hadde de nok klart å hente barna sine tidliggere enn to minutter på fem:-,).
Gjest Toxic Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 En slik ordning hadde ikke vært problematisk i mitt tilfelle. Mistenker forøvrig at åpningstidene i den nevnte barnehagen er regulert av hensyn til personalet, ikke av hensyn til ungene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Av hensyn til egne unger, faktisk, det er jo ikke det dummeste - det sies i hvert fall på tråen på bhg-debatten.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Er det ikke maxtid på 9 1/2 time da? Det var det når jeg jobba i barnehage ihvertfall. "Min" bhg var åpen fra 7 til 17, og selvom det var maxtid, var det selvfølgelig de samme som sto på trappa kl 06.45 når tidligvakta kom, og aldri henta før 17.00, slik at seinvakta aldri kom ut av døra før 17.30. Akkurat som om ikke bhg-ansatte har egne familier å ta seg av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå