Gå til innhold

strikketull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har strikket ørten ting på rundpinne og aldri hatt noen problemer med at det har vridd seg. I dag derimot så vridde det seg og siden jeg var så opptatt med å strikke perlestrikk så merket jeg det ikke før jeg var halveis i vrangborden. Noen tips til å unngå det når jeg begynne på igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde det første omgang etter du hadde lagt opp??

Mamma (haha) sier at jeg må være veldig nøye med å passe på at alle maskene ligger riktig den første omgangen....

Skrevet

ja, det skjedde helt sikkert da. ble så frustret over at jeg hele tiden glemte om jeg var på vrang eller rett maske og glemte hele vridningen. jeg får sjekke nøye i morgen. akkurat nå har jeg ikke ork til å legge opp igjen. haater å legge opp. må jo være sikkelig pen kant når det skal være til genser til meg selv.

Skrevet

Hehe jeg har gjort det samma sjølv.... Er drit kjedelig å legge opp ja skulle ønske det kom ferdig opplagt på pinne haha...

Eneste man kan gjøre er vel å være nøye første omgang..

Skrevet

usj ja.. neste gang skal jeg spørre damen i strikkebutikken om hun kan legge opp og strikke første omgang mot betaling. haha.

Skrevet

Hehe ja gjør det.. driver og strikker jakke til meg selv jeg og den strikkes ikke rundt, så er lett som bare det haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...