♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg har hatt masse kynnere siden torsdag... De er sterke og gjør veldig vondt. Men kun på magen! Men de begynte på torsdags kveld og avtok, på fredag var de også sterke igjen men avtok utover... I dag er de på nytt sterke og vonde.. Noen som har sterke kynnere??
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg har masse kynnere, hadde masse på torsdag, roligere i går (men endel da og) og masse nå. Tar tiden på de nå, bare på moro egentlig. De er ikke vonde, men kraftige og jeg kjenner det stråler til lyskene og ned lårene og litt til ryggen. I mellom kynnerne er babyen veldig aktiv..... Hatt mye mer utflod og noe slim i dag (he he, detaljer hører med). 6 dager over terminen i dag.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg også har hatt litt mer utflod og slim en vanlig... (ja detaljer hører så klart med..... enkleste måten å forklare på er den ekleste..... ) Men du er på over tid jeg er bare 30 uker på vei! Så er vel litt vel tidlig synes jeg... Men de er som du sier. stråler til lysken og ned i lårene. Har hatt noen som har gått rundt mot korsryggen... Babyen har vært veldig aktiv her også, så jeg begynner å lure litt. Nå er dette nr to men jeg hadde masse kynnere med første mann og det endte opp med at jeg ble sengeliggende i 2 mnd pga fare for prematur... Ikke noe kult og vil ikke det igjen! Skal til kontroll på tirsdag så kan jo snakke med lege da!
Stine:-) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg er og i uke 30. Har til tider kynnere med 5 minutter mellom, og noen av dem er ganske ubehagelige. Skikkelig nedpress i bekken og lår, samt at jeg kjenner det godt i ryggen. Blir liggende våken på natta når det er som verst. Jeg er sykemeldt og har vært det lenge, så det skulle ikke være sktivitetsnivået mitt som utløste det. Frøkena i magen er gjerne turbo når det er så mye kynnere, og jeg er litt bekymra for om det stresser henne. Målte livmorhalsen ved siste kontroll, og den var 3,6 cm. Helt normalt. Men blir jo litt urolig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå