Gå til innhold

Noen av dere som har prøvd hair extension?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike som en kan ta av og på som en vil?

Frisøren min vil vise meg ett par neste gang, mtp at jeg muligens vil klippe håret mitt en del kortere, men samtidig kunne ha det langt når jeg vil...hun skryter mye av dem, men jeg er bittelitt skeptisk, særlig med tanke på at det er dyrt, tror hun sa rundt 1200 kr for 6 stk eller noe...noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det clips det er snakk om? Har brukt det en gang men syns det var klønete å ta på. Anbefaler derimot balmain double hair. Dette er remser med hår som blir festet på samme måte som vanlig punkt extension, men fordelen er at det tar kort tid å feste på håret og man kan bruke dem flere ganger.

Skrevet

Jeg satte på permanent løshår - var utrolig fornøyd :-) Men kostet en del da, og varte i ca. 7 mnd.. Nå sparer jeg til nytt, selv om jeg har mellomlangt hår!

Skrevet

Clips,ja! Kan man sette på Balmain double hair selv? Vet du ca prisen?

Skrevet

jeg bestilte faktisk fra ebay for et par dager siden. 350 kr og visstnok ekte hår. kan si fra om kvalitet og buyer når jeg får det.

Skrevet

Ja, det hadde vært fint å vite:-)

Vil ikke ha permanent, da er det jo ikke vits i å klippe seg, hehe. Men kjekt om det er en måte jeg kan variere på;-)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt to sett på Ebay, med ekte hår. Ga 300 kr ca per sett, inkl porto.

Jeg har veldig tykt hår og mått derfor ha to sett for å få nok fylde hele veien ned. Brukte ca 5 min på å sette på begge settene før fest i går, hadde supert hår helt til jeg dro hjem, da tok jeg da bare ut igjen og nå venter de på neste spennende anledning;)

Skrevet

Nei man kan ikke sette på double hair selv. Men man kan bestille det på nettet og få en frisør til å sette på. Min frisør tar 500 kroner for arbeidet og håret kan du få på nettet for 1000. Kjøper man det hos frisør koster det som regel 6000.

Skrevet

masselatter

kult. var du som gav meg tips om å sjekke ebay. tror jeg betalte 350 med porto. er jo ett røverkjøp da, om det er ekte! håper det. hehe. kan du krølle, farge og bruke rettetang på ditt?

Skrevet

Jepp, det kan jeg, står det iallefall i papirene, første runde med bruk i går så jeg har ikke prøvd da...

Skrevet

Næmmen, da vil veldig gjerne jeg og gjøre det slik!

Kan dere jenter si meg hvordan jeg gjør det, vil jo gjerne kjøpe fra samme plass som dere anbefaler:-)

Hvor lang tid tok det å få det?

Skrevet

Jeg kjøper fra en selger i storbrittania, (siden kursen på pundet er mye dårligere om dagen enn på en stund) , da tar det 3-4 dager så har jeg det i posten.

Bare gå på www.ebay.com eller.co.uk og søk på hair extentions, let og du vil finne;)

Skrevet

har kjøpt fra usa så da tar det sikkert litt lenger til enn 3-4 dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...