Gå til innhold

åååhhhhh j**** dritt hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den naturlige hår fargen min er sånn kjedelig "kommune brunt" Har farget håret mitt en del når jeg var yngre, men har ikke farget det noe serlig de sisste 4-5 årene.

Problemet mitt er at for en stund siden farget jeg håret hjemme, lysebrunt, men det ble orange:/ Gikk til frisøren et par dager etter og ba dem om og drepe orange fargen, de farget det i en fin dyp mørkebrun farge og ble kjempe fornøyd, men nå ca 3 mndr etter er det blitt et skikkelig rødskjær i håret mitt! Jeg har ikke rødskjær i håret fra naturens side! Vil ha fint hår igjen :/ Hvorfor blir det rødt? Er fristet til og vere så dum og kjøpe en mørkebrun/svart farge og gjøre det selv,tror noen det dreper rødskjæret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør heller frisøren din om råd, så slipper du gjøre noe som blir feil en gang til....

Men ja, brunfarger tar bort det røde...

Skrevet

Det er fordi de røde pigmentene sitter lengst i håret.OGnår man farger håret vil den naturlige fargen bli lysere og varmere.Ikke finn på og gjør noe hjemme.Gå til frisøren,og si du ikke vil ha rødskjær.Mitt tips er å farge det i en kld farge,og ev legge inn noen lyse striper,så det ikke blir så kjedelig.Lykke til!

Skrevet

Jeg ville farga hjemme, fatter ikke hvorfor alle er så nervøse for det!

Finn en litt mørk brunfarge, og farg i vei.. det kan jo faktisk ikke bli verre!

Skrevet

Jeg er frisør.Og jeg kan godt si at jeg har sett mange tragiske tillfeller av hjemmefarging.En mørkebrun farge på et preparert hår,blir svart.det er jo lekkert!!!

Skrevet

Selvfølgelig sier du det, du må jo forsvare jobben din!

Skrevet

Det er fordi jeg vet at en brunfarge kanskje tar bort det røde med en gang.Men det er røde pigmenter i en brunfarge også,så da er hun like langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...