Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jada jeg vet at han har best av å ligge i magen en liten stund til. 4 1/2 uke til termin, men nå vil jeg bare føde og bli ferdig med det. Går ut over humør,unger sambo og alt , dette nå. Formen er for jævli, kroppen er tung og sliten, sover omtrent ikke, og når jeg endelig sover ,våkner jeg hver gang jeg snur meg, eller så kommer den jævla halsbrannen (har kronisk spiserørsbetennelse, lukkemuskelen er ødelagt står oppe hele tiden og jeg produserer alt for mye magesyre, går egentlig på blåresept medisin men kan ikke bruke de nå) ,og så var det den berømmeige blæra da, som er full på en halv time. Grrrrrrrrrrr nå er jeg frustrert og lei. Send meg fødestøv noen da. Eller bare si til knøttet i magen min, at han ikke skal være like vrang og sta som mamman sin. Lokk han ut for meg. Kveldens utblåsning fra meg, måtte bare ....
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 hold ut!! hold ut! hold ut! snart er det bare tre uker igjen, og da får du det plutselig travelt, for det er fryktelig mye som skal fikses før jul!! Du er flink! det er dritt på slutten. det er tungt og vondt og ekkelt å være i dårlig humør, og alt lukter vondt og smaker drit og det er ikke mulig å ta på sko etc etc etc... det er så lov å være lei, det er helt greit!!! fødestøv har jeg ikke, men jeg har gasnke mye medfølelse kjenner jeg, og jeg har ikke vanskeligheter med å huske tilbake et halvt år.... hold ut! 4 uker er som en promp i storm... alt godt til deg fra meg!
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Tusen takk:) Prøver alt jeg kan,men nå ser jeg litt svart på det gitt. Håper tida går fort nå....
dama Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 du kan spise blåresept medisinene dine.. jeg kuttet ut mine fordi jeg leste på pakningsvedlegget.. det hele endte med sykehusinnleggelse fordi jeg spydde blod.... fikk beskjed av legene på sykehuset om at jeg kunne spise medisinene mine.. jeg har gått på lanzo, nexium og omeprazol...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 svart er jo en ganske fin "farge"... kan brukes til det meste, så det passer nok fint til deg akkurat nå. Tida går fort... det kan jeg love deg. Men mest av alt så håper jeg at du er omringet av mennesker som ikke blir sinte og utålmodige av at du er lei! Jeg krysser fingre for at mange vil hjelpe deg til å få disse site ukene til å bli så bra som de kan, for sånne drittbabyer har det med å dra ut tida :-)))) "been there"
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2008 Hehe, håper du har rett. Heldigvis er de tålmodige og forståelsesfulle rundt meg, og sambo er helt topp til å stille opp:) Hjelper jo litt det da:) Drittbabyer ja, ser ut for at han her har tenkt å komme med den enden først han også ja.
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2008 Hmm, jeg fikk streng beskjed om å ikke ta de (lanzo) Men kan jo hende det har med å gjøre at jeg går på fragmin i svangerskapet også da. Skal på ul på fødepol på torsdag, skal jammen spørre en gang til jeg. Takk for tips. Bruker to flasker gaviscon mixture i uka nå...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 i tillegg til å gjøre livet surt (bokstavelig talt) i svangerskapet, så har han tenkt til å komme med rompa først??? ha ha ha grei baby!! det er jammen bra for de der små folkene vi lager at de er så søte som de er, og at de lukter så godt som de gjør... hvis ikke hadde det vel vært grunn til å være litt sur på de egentlig ;-) tenk snart 4 barns mamma... det er innmari stilig! jeg kjenner at jeg er skikkelig ferdig med mine tre. dette bekkenet og denne ryggen har gjort jobben sin, og det merker jeg at jeg blir litt lei og irritert av. Det er i grunne drit å ikke virke optimalt, med eller uten diger mage midt i veien! Det er godt å høre at han samboermannen gjør som han skal, da går nok disse ukene fortere enn du tror! ha en så god natt som mulig!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 også så kvalm som man blir av gaviscon.... shitt så fælt det der må være. Jeg hadde jo bare helt ordinær HALSBRANN fra helvete, men det der høres uutholdeligut... men du sakl jo det du... holde ut altså! :-)
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2008 Åh, er ferdig etter denne jeg også. Mannen var å fikk kappa strengene denne uka, så nå skal jeg bare tømme han for svømmere, vær sikker, det skal være tomt til jeg er klar igjen etter fødsel, hehe. ha en super natt du også. Skal snart finne halmen, og se om roppen vil være enig med meg i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå