MissAntrop Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er det noe man bør finne seg i, sånt som bare skjer. Det er andre gangen at jeg oppdager at jenta mi har et stort bitemerke på armen, men ingen i barnehagen har sagt noe, så jeg lurer på om jeg skal ta det opp. Jeg er ikke interessert i hvem (vet at de ikke kan si det), men hvilken situasjon , foranledningen og om jenta mi gråt lenge, feks.
Dronningen! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg ville nok ha tat det opp på generelt grunnlag , dvs at barnet mitt er bitt - hva gjør dere med det? Jeg ville ikke brydd meg om hva som er foranledningen eller om jenta gråt lenge. Lykke til:o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg hadde definitivt tatt det opp!
fox`y Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 jeg ville absolutt tatt d opp. hadde spurt litt om situasjonen. hvet jo at slike ting sjer fort,jobber selv i småbarnsavdeling. Da jeg opplevde en biteepisode på min vakt så kontaktet jeg pårørende, å ga beskjed om at barnet hadde blitt bitt. hadde oxo en god samtale når de hentet d. det er jo veldig viktig at de renser såret med en gang, å har grei rutine når slike ting sjer. men som sagt sjer slike ting veldig fort,men man blir litt irritert når d sjer. iallefall vist mann ikke får besjed om d. Lykke til:)
miapia Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Jeg mener at de bør ha klare rutiner på å gi beskjed. Det kan spille en rolle om den som bet var av ikkevestlig opprinnelse... det ble vi spurt om på legevakta. I tillegg er ikke nødvendigvis alle fullvaksinert med stivkrampe, og da er de viktig å få beskjed. Bitt i ledd er også noe en skal følge spesielt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå