opsi fødeklar Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Noen flere som er litt usikre og som tar tiden.? Har hatt så mye maseveer den siste tiden, men nå er det vondere og akkurat 9 min mellom hver.
Mrs. Charming Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg er litt usikker på hva maseveer er... Men jeg merker at til og med når jeg sitter har kynnerne begynt å vare lengre....Jeg har 17 dager igjen til termin. For å svare noe ;-) Lykke til du!
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Hedige du, lykke til:) Håper det er min tur snart også, er såååååå LEI, MØKKLEI. Men må nok vente litt jeg:(
opsi fødeklar Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 REDD det gir seg igjen jeg. Blir ikke mindre mellomrom mellom, men vondere er de.. Krysser fingra for at det er i natt det skjer...
Heaven har født::) Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Ta med deg noen ut å gå en tur,kanskje det tar seg fortere opp. Eller ha sex. Krysser fingrene for deg, snart har du den lille juvelen i armene dine:)
opsi fødeklar Skrevet 15. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2008 Nå har jeg i alle fal skifta gardiner i stua..hehe.. Lurer på å ta med bikkja på en liten kveldstur ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå