Alba44 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Vi har alltid kjøpt Libero til lillegutt, men kjøpte for noen dager siden Pampers for første gang. Merker foreløpig ingen forskjell. Pampersen er mindre da virker det som. Hvilke erfaringer har dere?
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Snuppa fikk utslett av Pampers og brukte derfor Libero. Kjøpte da automatisk Libero til junior også. Men har prøvd pamper noen ganger nå og det er ikke store forskjellen. Men kan ikke bruke Pampers på natta, virker som de ikke klarer å suge til seg like mye væske som Libero, de blir så tunge og fulle. Så på natta er det Libero.
Heira☆ Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Vi bruker Libero. Har prøvd Pampers ett par ganger, men har ikke vært fornøyd. Synes Pampers holder dårligere på urinen, opplevde at lillegutt blei våt ut til klærne flere ganger.
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Landlord sine. Fordi de duger like godt som de dyrere merkene.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Da lillemor brukte bleier brukte vi aldri annet enn Libero, rett og slett fordi det var den de brukte på sykehuest. Den passet fint og hun ble aldri våt igjennom, så for oss var den helt perfekt:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Pampers Baby-dry... Den som har best passform, Emilie har aldri fått utslett av de og jeg synes det er de som holder best på urinen!
Bunnies by night Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Vi startet med pampers, men det fikk han sår stomp av, så vi gikk over til Libero. Synes libero er tjukk og klumpete, så for en måneds tid siden prøvde jeg meg på pampers igjen - men reagerte veldig på sterk kjemikalielukt, så begynte på libero igjen. I går kjøpte jeg landlord på rema - hittil har de vært uten tvil de beste! (uavhengig av pris) De er i tillegg svanemerket. Hadde ikke trodd at billigbleier kunne være SÅ gode:) Er visst ikke alle de sitter like bra på, men til lillegutt passer de perfekt - ikke antydning til lekkasje om natten heller.
Turid Laila Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Libero, han blir veldig veldig rød av Pampers...
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Bruker Pampers - både Active Fit og Baby dry - syns de er veldig bra, og billigst når en kjøper de store pakkene (eskene) på Obs. Libero er også bra, men dyrere. Har brukt Coop sine også, og de er også helt ok - men liker Pampers og Libero bedre pga stretchen i sidene.
Gjest Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Han har brukt Libero hele veien. Litt tilfeldig i starten, tror at det at vi fikk det på sykehuset spilte en rolle, men hadde ikke tatt noe standpunkt på bleiemerke før fødsel. Vi prøvde Pampers en kort uke, men da tisset han gjennom hver natt, så vi byttet fort tilbake.
LINDA*** Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 PAMPERS Fordi de er billige på Rimi. 79,90 for 37 bleier (tror de har sånn +2 i hver pakke også, det er noe nytt). Og hver 4. gratis, Bruker både de up&go (trusebleiene) og de active fit i hans kg-str. Har alltid vært fornøyd. Sjelden/aldri sår.
Honningmelon Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 Libero til begge to. Og det er fordi vi bruker up & go, og Pampers er alt for vide i livet. Libero sitter godt på.
Nattinatta Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 landlord sine. sitter godt på lillegutt. aldri lekkasje eller utslett! og mye billiger! hvorfor betale så mye mer, når de funker!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 15. november 2008 #14 Skrevet 15. november 2008 Pampers på lillegutt!! Forsøkt Libero, men de ble store og klumpete, og vi fikk stadige lekkasjer... Så Pampers it is! Baby-dry om natta, og Active Fit om dagen. Aldri lekkasjer og ALDRI sår stump (så langt i allefall...han er 4 mnd)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. november 2008 #15 Skrevet 15. november 2008 Har brukt Pampers active fit, men prøvde Landlord og de liker jeg mye bedre! De er litt stivere, men stinker ikke sånn som Pampers og Libero, og er veldig billig i forhold. Dessverre er jeg visst ikke alene om å ha funnet ut at dette er gode bleier, for de har vært utsolgt lenge her nå. ;-) Bruker fortsatt Pampers på natten, de sitter litt tettere rundt lårene og magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå