Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg har i dag hatt veldig mensenmurringer. Er nå ca fem dager etter eggløsning. Pleier ikke ha slike murringer så tidlig. Kommer vanligvis to-tre dager før mens. Nå er det jo ca 9 dager til mens. Kan det være graviditet. Jeg har også ømme pupper. Får det hver gang etter eggløsning. Men da vanligvis brystvortene, ikke hele puppen. Det varer heller ikke så lenge. Forrige mnd hadde jeg ømme pupper helt fra eggløsning til mens. Det var noe nytt. Er nå i 7 pp. Håper det er noe
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Ser ingen vits i å være inne på denne siden mer. Jeg svarer på andres innlegg, men ingen svarer tilbake.
cec26 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hei;) jeg kan svare jeg;) Du har nok blitt befrukta, også driver egget og prøver å finne et sted å feste seg;) så får vi krysse fingerne får hatt egget klorer seg fast...
*SmurfeMamma* Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 hei:) Nå har ikke jeg vært her inne så lenge da, men er ingen som har svart på mine innlegg enda heller.... he;) så vi får menge oss sammen vi... tihi;) tror nok du kan være gravid ja... for er jo ca på denne tiden egget vil feste seg:) så da blir det veldig spennende å se om en ukes tid da, kanskje du fpr posetiv test:) jeg skal følge med på deg iallefall, og ønsker det masse lykke til:)
pusejenta2 Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg har akkurat det samme EL dagen min var den 13 og jeg har hatt sa menssmerter og skikkelig rennende utflod.Den var blank men igar var den kremhvit....Haper vi er GRAVIDE!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Heihei. Skjønner dette med at ingen vil svare, har opplevd det FLERE ganger jeg og. Men sånne er det nok bare... Når jeg ble gravid så hadde jeg mensensmerter fra ca. 5-6 dager etter EL og ømme pupper fra 8-9 dager etter EL. Så er jo en sjanse!! MEn jeg har desverre også opplevd skikkelige mensensmerter fra 4-5 dager etter El og frem til mens uten å være gravid. Forskjellen fra når jeg var gravid og ikke var veldig ømme pupper og kremaktig(lotion) utflod når jeg var gravid. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå