Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Skal ha en sånn tunika/kjole - greie, med svart tights... hvilke sko må jeg ha til noe sånn? Jeg hater sko, finner aldri sko...... er liten. men er ikke så glad i høyhøyhelte sko..........
NoDoubt Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Kommer an på om tunikaen er røff eller fin. Silke eller ull liksom. Til en fin tunika ville jeg valgt pumps, de kan fås med og uten hæl. Med litt hæl er finest syns jeg. Er den mer tøff så kan du jo ha støvletter. Jeg har noen som er litt "slapsete" på leggen. Er en tykk ull/strikk kant øverst. de er veldig kule til tights, ikke er det noe spesiel hæl på heller. Har kjøpt de på DNA.
NoDoubt Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Disse faktisk: http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=shoe.asp&id=08H3122
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 hverken ull eller silke... den er lilla, med sånn gjennomsiktig stoff over..noe blomstret.. hehe.øøømm... Den er veldig fin, .... :-) kanskje litt sånn, ike det at de ligner såå mye.... men hva villle du hatt til slik type: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ&shoptype=S
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 men blir jeg "mindre" eller "større" med sånne sko? jeg føler liksom at jeg ikke passer slike sko..... at jeg er for liten... hehe if you know what i mean.....
NoDoubt Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Det var mange på den linken.... Hva skal du ut på da? Julebord? Ut på byen? Skal du være fin hadde jeg gått for pumps. Skal du være litt tøff så hadde jeg heller gått for noen som går opp etter leggen. Blir ikke lavere med sko som går opp etter leggen;-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 åja, håpte du fikk opp den ene jeg hadde plukket ut :-) aja. det er julebord... jeg får se etter pumps da......... ??? har jo noen, men... finner meg ikke tilrette i de helelr..... men - jeg HATER jo sko....... finner jeg et par så trøgår jeg i dem til de ikke ser ut mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå