JegOgGullet Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 For noen utrolige vakre mennesker! Skulle så gjerne ha vært med på en sånn reise .. SUKK!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 ja, samme her!! og de virker så utrolig gjestmilde og snille!
JegOgGullet Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Hihi, men må igrunn le av hun Karin som ikke er hel på g liksom...
frøken blå Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Nydelige mennesker ja! Men må jo si jeg misliker måten dyrene blir slaktet på (ofret på).... =( Men hva valg har de liksom?? Gavmilde mennesker som er helskjønne!!!!!!!!
LilleMy og StoreMini Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Lørdagens høydepunkt på tv Ellers er jeg mer for metoden de slakter dyrene på i serien enn den industrielle kjøttindustrien med lang transport og mye redsel for dyra før de dør..
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Sånn har jeg ikke tenkt på det junijente 2008... Syntes det var så fælt når de kvalte oksen i dag, men det er jo sant som du sier, han levde jo godt og ubekymret helt til siste stund! Men litt fælt å se på likevel... Ellers synes jeg serien er kjempefin! Helgas høydepunkt her også! Skulle gjerne vært med på en sånn reise, selv om det må være vanskelig når de forstår så minimalt av hva de andre sier..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 ååååh:( det glemte eg jo å se idag... har jo sett alle episodene,.. så klarte eg å glemme det i dag.. uff.. noen som vet når det går i reprise?
Tante Sofie # Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Ja, det er gøy! Håper de sender en episode, hvor de familiene får se opptak som er oversatt, slik at de ser hva de egentlig fortalte dem,hehe! Men håper inderlig NRK lager flere slike programmer,jeg!
*Andreapus* Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Men jeg skjønner det ikke helt, har de med tolker? For ellers så virket det helt tåpelig at de sto og talte foran de, vis de ikke skjønte en dritt.. :s
Thunderstruck Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Alle episodene ligger på Nett-tv:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå