Gå til innhold

Noen som ser på "den store reiser" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen utrolige vakre mennesker! Skulle så gjerne ha vært med på en sånn reise .. SUKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, samme her!! og de virker så utrolig gjestmilde og snille!

Skrevet

Hihi, men må igrunn le av hun Karin som ikke er hel på g liksom... :)

Skrevet

Nydelige mennesker ja!

Men må jo si jeg misliker måten dyrene blir slaktet på (ofret på).... =( Men hva valg har de liksom??

Gavmilde mennesker som er helskjønne!!!!!!!!

Skrevet

Lørdagens høydepunkt på tv :)

Ellers er jeg mer for metoden de slakter dyrene på i serien enn den industrielle kjøttindustrien med lang transport og mye redsel for dyra før de dør..

Skrevet

Sånn har jeg ikke tenkt på det junijente 2008... Syntes det var så fælt når de kvalte oksen i dag, men det er jo sant som du sier, han levde jo godt og ubekymret helt til siste stund! :) Men litt fælt å se på likevel...

Ellers synes jeg serien er kjempefin! Helgas høydepunkt her også!

Skulle gjerne vært med på en sånn reise, selv om det må være vanskelig når de forstår så minimalt av hva de andre sier..

Skrevet

ååååh:( det glemte eg jo å se idag... har jo sett alle episodene,.. så klarte eg å glemme det i dag.. uff.. noen som vet når det går i reprise?

Skrevet

Ja, det er gøy! Håper de sender en episode, hvor de familiene får se opptak som er oversatt, slik at de ser hva de egentlig fortalte dem,hehe!

Men håper inderlig NRK lager flere slike programmer,jeg!

Skrevet

Men jeg skjønner det ikke helt, har de med tolker? For ellers så virket det helt tåpelig at de sto og talte foran de, vis de ikke skjønte en dritt.. :s

Skrevet

Alle episodene ligger på Nett-tv:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...