♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 I natt, er tredje natta, som gutten vår sover uten smokk (ble 3 år for 1 uke siden). Han har sovnet kjempefint hver natt, men er litt gretten om dagen, og savner den nok ja.. Men synes det går så fint alikevel =) Han har nok godtatt at nå er det stopp, men synes nok at lillesøss på 8 mnd også burde slutte..hehe.. Har gjemt smokkem hennes 3 gng idag. Har lovet han, at neste Fredag, skal kun han, og jeg gå på kafè og kose oss, og feire hvor flink han er =) Kan være greit med en liten "gulrot" c",)
PinkBabyDoll Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Så flink dere er!! Både gruer meg og gleder meg til snuppa blir tre og smokken skal gies til søppelbilen...
Små Einsteins Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Så godt at det har gått så bra da.Datteren min ble 3 år i aug og vi driver og forbereder henne på å slutte med smokken.Hun har både smokk og koseklut så tar smokken først.Hvordan tok du smokken?Vi skal sende de til teletubbies så de kan ta vare på de, og kanskje blir det en liten gave fra de også siden hun har vært så flink:)
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Så bra Jenta mi likte aldri smokken så slipper heldigvis avvening, hun liker heller å sutte på peke fingern sin hehe.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 Egentlig skulle vi vente noen uker til, men så fant vi den ikke når han skulle legge seg =/ Da bestemte jeg meg for, at "nå gjør vi det"!! Forklarte han, at den var blitt borte, men at han nå var så stor, og flink, at han skulle klare å sove uten - han har jo kosebamsen og. Vi hadde startet å forberede han for leeenge siden da Satt hos han til han sovnet - tok sånn ca...3 minutt =) Og så varvi igang Ofte går det veldig bra, men det er viktig at man ikke gir etter, når en først har bestemt seg. Lykke til dere og =) Går nok bra Ps. Når vi finner smokken, skal den sendes til Kaptein Sabeltann =)
LINDA*** Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Har en gutt på 18 mnd og vi har avvent han den allerede vi. Hvorfor vente lenger, tenker jeg. Han maser ikke etter den på dagen, så da har det heldigvis ikke vært noe problem på natta heller:):) Har hatt det sånn i ca 1 mnd. Hadde i utgangspunktet ikke lyst å begynne med smokk heller, men vi var nødt fordi han nærmest spiste meg opp! Tror han hadde et enormt sugebehov........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå