Gå til innhold

12 uker på vei og kjempefrustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ingenting,kjenner ingenting,INGEN symptomer ;(

Dette er ikke noe som har avtatt,det har bare aldri vært der ... Egentlig ikke bekymret meg noe særlig før den siste uka.Men nå mener jeg at jeg er såpass "langt" på vei at jeg burde kjenne livmor og at magen viser tegn til forandringer om ikke nødvendigvis blir større.

Magen er ikke noe forandret og har heller ikke symptomer på noe annet som kvale og ømme pupper.Men som nevnt over har jeg heller aldri hatt disse typiske gravid symptomene.Har egentlig syntes at det var helt greit og følte meg ganske heldig av den grunn.Var på ul i uke 10+2 og så en liten krabat som sprellet med et lite dunkende hjerte.Så jeg har jo fått bekrefet at alt så ut til å være i tipp topp stand ... Men det er 2 uker siden nå, og virker som en hel evighet.Det føles som jeg venter på en åpenbaring eller noe.. Vær å snill og vis tegn til at du er der !!! :) Utrolig frustrerende og ikke klare å bruke den lille energien man har til å glede seg ...

Noen som føler seg igjen?Ønsker mange innspill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne skrevet dette selv for halvannet år siden.. :)

Magen og sparkene kommer etterhvert:) Og siden du allerede har sett lille knøttet (det måtte jeg også.. ) så vet du jo at alt ganske så sikkert er i skjønneste orden:)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen symptomer på at jeg er gravid. Nå er jeg 23 uker i morgen, og ennå lurer jeg nesten. Jeg har fått mage, og hørte hjertelyden på mandag, så jeg vet det er noen der, men jeg hører de fleste merker noe rundt uke 20. Ikke jeg. Tror kanskje jeg merka noe her om dagen, men vet egentlig ikke. (er førstegangs). Så hadde det ikke vært for at jeg har både sett han og hørt han, hadde jeg ikke trodd det var noen der.

Det er tydeligvis veldig individuelt på hvordan man føler seg. Men ta det med ro, du kjenner det etterhvert. Du har jo sett at det er noe der. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...