Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 http://www.myshoes.us/images/pumps1.jpg Liker de blå godt, men...
Libido- Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Kommer vel helt an hva du skal bruke dem til, hva du har fra før osv.
MiEli Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Visst du ikke skal ha dem til noe spesielt saa hadde jeg nok kjoept de som er svart-matt. Dette fordi de passer til det meste.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Kommer helt an på hva du skal ha de til, men likte best de blå og de beige (på nederste linje).
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 de jeg liker best er de lyse rosa og de hvite, ellers passer jo svart til mye også
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 røde. jeg får kjøre gratis på bussen når jeg har mine røde pumps på. jeg antar at busssjaføren har en rød sko fetish! ;p men ja.. hva skal du bruke de til?
hundemamma ♥ Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Enig med (S)Tinker. Hadde tatt de røde eller evt. de ecrufargede på nederste rad. Etter min mening er modellen altfor kjedelig til å være i sort. Hadde aldri kjøpt den. Men liker den i rødt og ecru. Men jeg er kanskje feil person å spørre for etter så mange år i bransjen er jeg for temmelig sær og selektiv å regne hehe. Og så har jeg sikkert alle sko i alle farger og modeller allerede..... Hør på Stinker'n og kjøp røde Alle burde ha et par røde sko mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå