Gå til innhold

He he - har bakt verdens største boller tror jeg:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovet svigerinnen min å bake boller til ungene som kommer i dåpen i morgen - og jeg skulle presse det innimellom alt jeg skulle gjøre i dag. Samboer er vekke i helgen, så jeg var alene med ungene og hadde enda ikke kjøpt dåpsgave og måtte egentlig ha meg nye klær til i morgen...Da klokken var fem hadde jeg bakt ut bollene og satt de til etterheving i ovnen (pleier å sette ovnen på 50 grader og etterheve - da blir de vanligvis store og luftige) - i dag måtte de stå og heve mens jeg gikk på butikken med ungene for å kjøpe dåpsgave og klær...kl hakv seks løp vi ut døren. Fikk kjøpt dåpsgave og sko, men ikke klær:o( Kom hjem nesten halv syv og bollene hadde jeg jo helt glemt;o) De var kjempestore, og ble ENDA større da jeg stekte dem, he he - så det er noen kjempeboller jeg kommer med i morgen - blir vel nok med en bolle pr person, er jo et helt måltid;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etterheve i ovnen var en lur ide. Mine boller blir som regel noen harde knutter.

Skrevet

ååå, nam nam.. send over noe da;)

Skrevet

Ja, det er kjempelurt. Jeg hever alt i oven - og alle skryter alltid av de store luftige bollene jeg baker - men dette ble vel mye;o)

Skrevet

hehe, skal jaggu meg prøve i morgen jeg=)

Skrevet

Du må jo nesten ta bilde og legge ut her,aldri sett megastore boller før.Er vant til di sviskesmå bollene jeg pleier å få hehe.

Skrevet

Jeg prøvde faktisk på det nå, he he - men jeg klarte ikke legge det inn av en eller annen grunn...stod at den filen allerede eksisterte på "mine bilder" så jeg våget ikke si jeg ville erstatte den...redd for å slette noe vi ville beholde;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...