Gå til innhold

Hva har dere på veggene av pynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke familiebilder, har rett og slett aldri tatt oss jobben å plukke ut de beste. Litt synd siden jeg vet det ligger mange gode bilder gjemt der et sted..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stuen har vi baby-bilder fra sykehuset og 2 1-årsbilder av hver. Et annet bilde og en hel vegg med kontrast-tapet.

Skrevet

1 års bilder av begge barna. bryllups bilde av oss. og ett landskaps bilde. ett bilde med tre bilder inni av begge barna som vi tok på fame for tre år siden. kostet jo hele hodet, halve armen og en fot, og angrer egentlig på det selv om det er nydelig. men for en pris.

så har vi ett speil som er ca 100 år gammelt tror jeg.. pluss to lysestaker en med speil..

har også flere familiebilder som vi vil ha opp på veggene men kommeer ikke så langt enda..

Skrevet

Jeg ønsker meg mer vegg, sukk...

Skrevet

Vi har enda mer ledig vegg her i stua.

Familiebildene som jeg ville hatt opp vil jeg på gangen.

Skrevet

Savner og mer vegg. Vi har store vinduer i stua som ødelegger mye av veggplassen.

Skrevet

I stua: har et maleri som vi har fått i julegave en gang, dåpsfat til oss alle, lysestaker, lillmors hand støpt i gips, 2 bilder av eldstemann som baby, 2 bilder med effekter av samboers fotball lag.

Gangen: skole/barnehagebilde av ungenes barnehage/klasse, t-lysestake, portrett av ungene, ultralydbilder av ungene, bilder av ungene, bilder av mine brødre,et speil,et bilde av samboern som liten.

I trappa: mange bilder ungene har malt på lerret. (er meningen noen av de skal gies bort, men de er for fine til å legges i et skap)

I gangen nede: et speil med t lysestaker på hver side.

På tv stua nede: masse fotball lag effekter, t sjorter(heter vel drakter), sjerf og bilder.(jeg trives ikke der inne, samboern sjønner ikke hvorfor)

Skrevet

Vi har lite veggplass på stua...

Så på 2 små vegger har vi konfirmasjonsbildene av barna til mannen.

På en annen vegg har vi fotografbilder av barna mine..., så har vi noen bilder kjøpt på Ikea på en vegg og på den siste veggen har vi barnebildene av barna til mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...