Gå til innhold

hvor lenge brukte barna deres størrelse 80?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt å hva slags størrelser vi skal ønske oss til jul.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi hoppet nesten rett fra 74 til 86. 86 har hun brukt en stund no ca 5 mnd, men er akkurat begynnt med 92. hun er 13 mnd.

Skrevet

eldste brukte den str i 4-5 mnd. Vesla vår bruker 74 nå, regner med at hun begynner å bruke 80 rundt jul, og hun har ønsket seg klær i str 80 og 86.

Skrevet

leeeeeeeenge!!! begynte å bruke det når det var litt stort, så sikkert nesten et år at det har vært i bruk tenker jeg...

Skrevet

tja... kommer jo helt an på hvordan de vokser... minien her har brukt str 80 siden sommer... har såvidt begynt å gå over til str 86 i gensere. han er 17 mnd...

Skrevet

Begynte å bruke det før sommeren og nå begynner HM bodyene jeg har hatt i tørketrommelen å bli små,ellers fungerer det greit fortsatt selvom vi har begynt å kjøpe nye klær i str 86

Skrevet

Begynte vel med 80 til lillegutt i juni hvis jeg ikke husker helt feil, og for en mnds tid siden slutta vi helt med 80. Altså ca 4 mnd.

Skrevet

Han er snart 9 mnd, og 80 er stort sett ganske knapt. Vi ønsker oss 92 til jul.

Skrevet

Hvor lenge faktisk..leste litt fort jeg :o)

Vi har brukt det en stund. Kanskje 3 mnd?

Skrevet

Hu minste brukte det i over2 år tror jeg. Hun blir 4 i januar,og tok vekk de siste i sommer.

Skrevet

snuppa e 14 1/2mnd å bruker 74, vi har også begynt å bruke 80 men det e litt stor, har vel brukt noe i 80 rundt 2mnd kansje å enda er 80 for stort så eg tror hun kommer til å bruke det veeeeldig lenge.. hun e enda bare rundt 73cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...