Gå til innhold

Det mest plagsomme graviditetsproblemet ditt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at jeg aldri fikk trukket pusten helt inn fordi tvillingene presset på lungene-

Skrevet

Hovnet veldig opp i halsen og måtte bruke astma medisin og være sykemeldt for å kunne fungere de 5-6 første månedene.

Var egentlig ikke veldig plagsomt, men det mest plagsomme, siden jeg har hatt veldig lette svangerskap.

Skrevet

Eh, hvor skal jeg begynne.....

Bekkenløsninga var vel verst!!

Men også hormonene....fy faen jeg var gaaaal hehe

Skrevet

Det mest plagsomme var halsbrannen! Konstant halsbrann gjennom begge svangerskapene. Da jeg ble gravid så begynte halsbrannen før testen var positiv i begge graviditetene.

Det vondeste var bekkenplagene.

Skrevet

Det mest plagsomme var at jeg ikke kunne være så bevegelig og var altfor hemmet til å være med barna mine og leke med dem.

Det verste var kvalmen og spyinga.

Og det vondeste var låsninger i ryggen og bekkenet.

Skrevet

Blond, hadde du noen plager da?

Jeg hadde svagerskapsforgiftning under det første svagerskapet, og lå 1 mnd på sykehus....det var slitsomt det....

Det andre svagerskapet var bare hærlig..litt halsbrann, men ikke plagsomt:)

Skrevet

den stadig overhengende faren for for tidlig fødsel, grunnet tidlig åpning og kynnere.....

Skrevet

At jeg nesten ikke sov fra ca uke 10 med begge. Og svangerskapskløen med nr 1.

Skrevet

Ja, det var diverse, men jeg vet ikke hva som var mest plagsomt.

Skrevet

Må vel være legene som mente jeg hadde bekkenløsning når jeg hadde gallestein og nyregrus.. Og at jeg ikke hadde noe å gå i fordi absolutt ingenting passet lenger.. hehe

Skrevet

Nå skal jeg være litt fæl, men det som har vært ille med mine graviditeter er at jeg ikke har greid å bære barna frem. Lengste er 4,5 mnd, og det er ikke lenge nok. :(

Det skal litt til før vi prøver igjen, det er en stor belastning å gå igjennom SA, Kanskje har verden en annen plan for oss :)))

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

Trist metamor..

Det verste her var at jeg hadde hyperemesis gravidarum med begge barna...

Skrevet

Trønder med 3 hjerter: Hva er det for noe?

Metamorfose: Skjønner at det må være utolig trist for dere, vanskelig for oss andre å sette oss inn i din situasjon, men vet at jeg ikke hadde taklet det så bra.....

Men dere gjør da noe fornuftig ut av situasjonen, for fosterforeldre trenger vi:))

Skrevet

Googlet det, og fant det ut selv: Ekstrem svagerskapskvalme------->

I tillegg til intens kvalme har man oppkast og brekninger mange ganger om dagen, vekttap og noen ganger begynnende uttørking, kan hyperemesis gravidarum utarte seg ved særdeles høy slimproduksjon (spytt) som forårsaker mer kvalme. Mer sjeldne symptomer er nedsatt hørsel, kraftig hodepine, svimmelhet, forsterket lukte- og smakssans, vedvarende metallsmak i munnen.

Skrevet

Kan ikke komme på noen plagsomme plager..... Halsbrannen holdt jeg i sjakk med lovehearts, doflyinga var jo noen ganger litt plagsom på natta da. Kan ikke komme på noe negativt med å gå gravid:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...