frøken blå Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 med å pakke inn alle de 48 kalendergavene - og ikke en bit snop i noen av pakkene =) Ikke at jeg er så opptatt av det, men fant så mye annet kjekt! =) Gleder meg til de skal begynne å åpne om et par uker!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 så flink du er!! mer enn jeg har fått gjort iallefall!! hvor gamle er pakkeåpnerne og hva har du funnet på da?
frøken blå Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Gutten er 5 1/2 og jenta er 2 =) Oj, de har fått litt av hvert.... Skal vi se nå.... Hm!! klistermerker badeskum refleks-dyr blyant puppy/kitty (sånn liten figur) små lekedyr leppepomade tegneserieblad kjøleskapsmagnet små lego-ting armbånd post-it blokker (hehe, ja jeg vet.... Men de elsker slike!) pannebånd puslespill hoppetau m.m. Ja, var det jeg kom på i farten =) Men gavene har ikke vært dyre. Jeg har kanskje kjøpt en pakke med ting i, og delt opp på flere dager. Så istedet for å få 8 dyr i en pakke, får de heller 4 på hver fordelt på flere dager =) De blir jo GLAD uansett hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå