Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 tenkte å gi dette til onklen til min kjære og hans kjæreste ( de bor ikke sammen, og har ikke hvert sammen veldig lenge). ca 50 år, hun litt yngre han litt eldre. og det skla ikke være spes dyrt, bare en liten ekstra hilsen i jula:) hittil har jeg tenkt på: to kaffekopper, julekaffe eller annen god kaffe,hjemmelagde karameller/kaker/sukketøy og hjemmelagde julebrød ( sånn med rosiner å sånn). noe mer? eller andre tips..... hørtes den kjip ut?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det hørtes ut som en kjempe koselig kurv:o) Kansje legge i ett bilde av barne/a?! Vi skal også lage tema kurver iår! Lillesøster: Cd'er og filmer hu ønsker seg. Fleeceteppe, sokker, goddi og noe annet dill dall! Storsøster: Cd'er og filmer hu ønsker seg. Fleeceteppe, sokker, goddi, kortholder, matoppskrift bok og en vin flaske. Mamma og pappa: Bilde, kaffe, te, sjokolade, og sånne ting:o)
Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 ja er koselig med sånne kurver. ga en til mormor og morfar til gullbryllupet deres, og de har takket såå mange ganger- og kaffen var så god osv tror jammen med de skal få mer av den kaffen til jul jeg når jeg tenker meg om:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå