klar for 3? Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Fikk dere normal syklus etter at dere tok den ut? Og hvis dere ble gravide, hvor lang tid tok det? Har nesten ikke mens nå så jeg aner ikke hvordan syklusen min er lenger. Skal ta ut spiralen til uken og lurer veldig på hvor lang tid det tar før systemet er i orden.
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hej Jag tog ut min spiral (hade haft den i 4 år) 26 januari å testade positivt 2 juni. Fick mensen ca 5 uker efter jag tog ut den å så var den regelbunden. maj var den enda mnd som vi provade så den satt på första försök=) Tyvärr mistet jag i MA 2 augusti.. Lycka till!!
klar for 3? Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Takk for det. Jeg lever i den illusjonen at dette skal være i boks til jul, men må nok innse at jeg kanskje er litt vel optimistisk. Lykke til selv:)
Skogshuldra Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg tok ut hormon spiralen i begynnelsen av april etter å ha hatt den i 3 år. Fikk jevne sykluser fra starten av, men er ennå ikke blitt gravid... Så dette kan ta tid.. men de sier vel at det er store muligheter for å bli gravid med en gang etter hormonspiral! Lykke til!!
monkri mamma til 4 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 hei. j tok ut min i august og hadde den i 2 år ca. syklusene mine var de samma de to første mnd, men nå er dem ikke d lenger. vet ikke om d er av hormonspiralen eller no annet. har skjekke meg og alt er bra. har hørt at d er litt opp og ned d med å bli fort gravid etter å tatt den ut. tror d har noe med om du er veldig fruktbar. er noen som blir gravid bare du ser på dem nesten.
Tyri Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hei! Eg tok ut spiralen i slutten av august etter å hatt den i 3 år. Eg hadde ikkje mens med spiral, men eg fekk mensen i september som om den ikkje hadde våre borte i det heile. Eg er no gravid i min 5 veke ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå