YumYum2 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 jeg er 178 cm høy. veier jeg da for lite med mine 54 kg? alle sier jeg må legge på meg men jeg ser meg som passe eller kanskje litt extra fett:S
Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg synes det høres litt lite ut, men det trenger vel ikke være det om du har en spinkel benbygning for eksempel. Men du hadde nok merket det selv om du er for tynn. Jeg har slitt med undervekt i lange perioder og da blir jeg gjerne raskt sliten, er i dårligere humør og blir lettere syk enn når jeg veier litt mer.
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 ja samme her. fort sliten. og både legen og psykologen har sagt jeg må legge på meg. var nede i 49 kg å da vurderte de å finne noen piller eller noe som skulle få meg opp i vekt. kom meg opp te 56 kg for 3 dager siden men på så kort tid har jeg rast ned te 54. er litt creepy synes jeg:P
Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jo, det er ikke lett med undervekt. Jeg veier for lite selv for tiden og prøver etter beste evne å legge på meg, men det er faktisk ikke lett. Det viktigste for meg er regelmessige måltider og at jeg husker å spise ting med mye sunt fett i som advokado, nøtter og fet fisk. Ikke at jeg skal skryte på meg at det er veldig effektivt for jeg er strengt tatt litt i tynneste laget nå også.
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 ja jeg prøver å spise jeg også, men med så mye å gjøre glemmer jeg det..:/ blir rett og slett sjelden sulten:S
Gjest Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg kan også ha det sånn. Når jeg gikk hjemme og ikke hadde faste rutiner som felles lunsj på jobben måtte jeg bruke alarm på mobilen for å huske det, ellers hadde jeg nok forsvunnet i løpet av permisjonen
SuperGlad Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 jeg var 176 og 56 kg før jeg ble gravid. Syntes ikke selv jeg var så tynn som alle sa jeg var, MEN nå i ettertid ser jeg jo at jeg var forferdelig tynn! Hvis du klarer å legge på deg ( noe jeg ikke klarte før jeg ble gravid) så gjør det så du får en sunn kropp.
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2008 Det som motiverer meg er at jeg må legge på meg for å få puppene tebake:P veide 60 før jeg ble gravid, gikk opp te 69 kg og ned te 50 etter jeg fikk henne. men hender jeg ser at jeg er tynn og føler meg kvalm, og andre ganger ser jeg meg som feit og føler meg også kvalm:S
SuperGlad Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 hvis du ser deg selv som feit med 54 kg så har du nok et problem med selvbildet ditt. Det er fysisk UMULIG å være feit med så få kilo på kroppen. Ta det opp med legen din så blir du sikkert henvist til psykolog.
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2008 Ja sliter veldi med selvbilde etter eksen min sa te nye typen jeg hadde da at han likte å knulle meg før puppene punkterte, strekkmerkene og KS arret kom. går te psykolog alt.
madame Mim Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 uff den eksen din høres veldig barnslig å lite voksen ut.... å Kanskje en smule sjalu. Ikke bry deg om slike ting. Er en del av det å bli voksen og få barn det. Vær stolt av kroppen din og deg selv. Lykke avhenger ikke så mye av kroppen, men hvordan man har det med seg selv.Hevd deg over det fjortis prate til eksen din
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. november 2008 #13 Skrevet 15. november 2008 Synes det høres veldig lite ut. - bare utfra målene. Selv er jeg 172 og ca 75kg,, fortsatt noen få kilo igjen etter fødselen. Liker meg best når jeg er ca 70kg, men da sier alle at jeg er for tynn, at jeg ser ut som jeg er syk... har sett på bilder også, er ikke mye igjen av meg da. Jeg har tung benbygning, men tviler på at den veier 20kg mer enn din.. Men det er vel ikke alltid bare bare å legge på seg heller...
madame Mim Skrevet 15. november 2008 #14 Skrevet 15. november 2008 dessuten er kjæresten din glad i deg er det likegyldig med noen kg for mye eller for lite.. Det er bare for å plaget seg selv at man går rundt å bekymrer seg om slikt. lev å nyt livet i stede du. klem
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2008 Nei.. er nok like vanskelig som å gå ned i vekt.. takk for alle fine ord:) klem
Gjest Skrevet 15. november 2008 #16 Skrevet 15. november 2008 er nok litt lite. selv er jeg 170cm og veier 55kg. er ikke tynn men slank- tynn i magen og slank på resten. men hvis jeg hadde hvert høyere hadde jeg nok hvert tynn:) ...... lykke til da- håper du finner en løsning så du slipper noen piller da....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #17 Skrevet 15. november 2008 jeg syntes det hørtes litt lite ut.. var selv 164,5cm å 57kilo før eg ble gravid å var da hos lege med jevnemellom rom for han syntes eg var så tynn.. bmi va vel rundt 20.. selv følte jeg meg vel med den vekten.. men at du noen ganger føler deg tykk tror jeg nok ikke du skal gjøre.. du kan alltids få noen kilo av meg:P hehe
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. november 2008 Hehe i gjengjeld vil du da ha noen cm??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #19 Skrevet 15. november 2008 hehe typen min e bare 172 så egentlig ikke.. men du kan gjerne gji han noen:P han hadde trengt det.. hehe
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 15. november 2008 Hehe ja ok;) Nei er vanskelig å finne en som er nok høyere enn meg.. vil jo gjerne kunne gå på hæler også
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #21 Skrevet 15. november 2008 ja ikke sant, det blir jo ofte slik.. ja jeg elsker å gå på høye heler, når meg å typen først ble sammen var eg pitte litt høyere enn han når eg gikk på høyeheler eller like høy.. han va vel 170 da.. no e eg litt lavere, åå det føltes deilig det:D
YumYum2 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 15. november 2008 Tviler ikke:) håper jeg finner en høy snill fyr da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå