Vilja<3 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 på 2 år, han som var så skjønn med de lyse krøllene i nakken.Han og far kom igjen fra farmoren nå i kveld og hun hadde klippet bort alt, buhuu
JegOgGullet Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 frekt synes jeg ! godt det gror ut igjen, men alikevel...
du og jeg og vi to Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Men hvorfor i all verden har hun gjort det? Hadde han fått tak i en saks og startet selv?
miapia Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Fatter ikke at det er mulig... er vel ikke det eneste hun tar seg til rette med. Hva sa faren da?
celodi Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Da hadde jeg blitt knall sur!!!! Rett og slett!!!
Sabina og gjengen Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 jeg hadde eksplodert !!!! det er absolutt ikke greit eller godkjent.. hvorfor stoppet ikke faren dette-?
Vilja<3 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2008 jeg har snakket om å ta han til frisør før jul, bare for å stusse det litt, så da hadde de funnet ut at hun bare kunne klippe han så sparte vi de pengene, men hun har jo tatt hardt i da, jeg har til og med sagt til henne en gang at jeg synest han er så fin med krøllene i nakken:( Jaja det vokser jo ut igjen
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Da hadde jeg blitt dritsur!
Gjest Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Du skriver at "de" hadde funnet ut. Da antar jeg dette var noe svigermor og mann sammen har kommet frem til. Da er det mannen din du skal ta det ut over, ikke svigermor som har forholdt seg til hva den ene av foreldrene sier. Ellers skjønner jeg at du synes det er kjipt hvis du ønsket litt lengde på det. En annen gang får vel du og mannen ha blitt enige om hvordan det skal være før gutten klippes
Vilja<3 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2008 ja jeg har jo ikke tenkt å ringe for å kjefte på henne da, hun gjorde det nok i beste mening, men mannen fikk høre det når de kom hjem ja:) Jeg som skulle ta bilder av han til julekort, nå er babykrøllene borte,ble lei meg jeg. Men han er jo skjønn likevel da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå