Bettybu Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Flere som er "invitert" med?? Kaller ikke poden min "hyper", men det var noen "stikkprøver" også.. En dag på Ullevål Sykehus... Noen som skal være med?? Blir litt langt å dra, for en dag.. Men en gratis oslodag??
Piken på landet Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal :-) Fikk etter litt mild tvang til slutt underskriften av min mann. Langt å reise for oss også, men jeg kan jo ikke si nei til en gratis oslotur :-). Aner jo ikke om det blir tid til annet enn denne undersøkelsen da, men tror nok jenta mi syns det er stas å få ta fly og tog allikevel. Også får en jo en kjempeproff og seriøs vurdering av barnet. Jeg satser på at vi er plukket ut tilfeldig, kan ikke helt forstå at det er på bakgrunn av mine svar. Hun er nok over gj.snittet aktiv, men ikke noe unormalt.
Bettybu Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Hehe, regner med at han er en av de "tilfeldige" ja.... Ellers er terskelen for hyperaktivitet lav på MoBa- barn! Fikk brevet idag, så jeg liksom ikke tenkt så mye på det, men en dag i Oslo innebærer at vi iallefall må reise dagen før.... Får vurdere litt til... En sånn "sjekk" av barnet er det jo ikke mange som får da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå