PogT med septemberprins :o) Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg er på dag dag 17 etter p-pille slutt (tok to piller på nytt brett og så sluttet jeg). Jeg har de siste 4 dagene hatt utrlolig ømme brystvorter, noe jeg aldri har hatt før. Er tom ubehagelig og sove på magen siden de er så følsomme. Er dette pga EL, p-pille slutt eller graviditet?
Små Einsteins Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg har aldri fått ømme pupper ved mens og p-pille slutt, høres mer ut som du er gravid! Lykke til:)
PogT med septemberprins :o) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Takk for svar. Jeg prøver å holde forhåpningene nede, men lurer jo veldig. Etter over 7 år på p-piller husker jeg ikke helt hvordan det var før jeg begynte på dem, men slik har jeg i alle fall ikke vært før. Jeg er også usikker på når ikm er, men underer på om jeg skal teste på onsdag. Har hatt 28 dagers syklus før jeg begynte på p-piller, men nå kutta jeg ut pillene etter to piller på nytt brett (ble usikker på denne prøvinga at jeg begynte på nytt brett likevel...) og da vet jeg ikke helt hvordan syklusen blir. Det er vell ikke alltid syklusen er som før man begynte på p-piller heller. Når burde jeg da teste? Når hadde dere testa og hvor tidlig kan man få positiv test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå