Maritha83 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei vet ikke om det er her jeg skal skrive jeg. Men jeg skriver iallfall å så håper jeg på mange svar Sånn her er det. Jeg har en p-stav i høyre arm. Den skal jo egentlig være sikker.. Men i 2004 ble 34 kvinner gravide med den, Har snakket med legesentret og fått vite at tallene er ennå høyere nå i 2008. Det er jo kjekt å få opplyst om når man setter inn en slik en. Iallfall så skal man miste mensen helt med en slik stav. Den ble borte di 3 første mnd . Satte den inn i Desember i fjor. Men når jeg bekymrer meg så kommer mensen, å bare når jeg har bekymringer. Slår aldri feil. Men for noen mnd siden ble mensen helt borte, å jeg har bekymret meg grønn siden. Men poenget er, jeg lurer veldig på om jeg har en spire i magen eller ikke. Kroppen reagerer med ømme bryster, sulten med en gang jeg har spist ( å jeg hadde liten matlyst for litt siden ) Eter å eter, humøret er opp og ned, tisser ofte, fått dilla på pizza biter. Svimmelhet og kvalme, kvalmen har kommet ca den siste uka. Jeg aner ikke evt hvor langt dette er, eller om det er noe. MEN jeg kjenner spark. Dette kan vel ikke være innbillning ? Jeg mener, kroppen kan jo ikke reagere såååå kraftig om det bare er innbildning ? Iallfall for 14 dager siden ca, kom det litt rosa blod , en til to dager, for så ble borte igjen. For 1 uke ca, eller en halv uke kanskje. Så fikk jeg mensen med masse sånne slimaktig greier vet dere. Som litt hinne aktig. Var ekkelt å tørke seg etter dusjen den ene dagen, var mye slikt på håndkle, samt at blodet bare rant mellom bena mine , enn jeg hadde tampong den dagen. Men.. jeg har tatt to tester å di viser negativt, men jeg forstår ikke, det er jo spark... ? Ikke slike man kan se på magen, heller ikke slike bobler, men at jeg faktisk kjenner at det sparker, å når jeg holder hånden på, så kjenner jeg det i hånden. FRUSTRERT. Jeg har vært å tatt blodprøve, legene mener det må være noe. Men ingen tar no glede på forskudd. En del av meg har tenkt at det kansje var tvillinger eller så. pga di slim-klump greiene, at kansje den ene gikk bort. jeg vet ikke jeg, ikke vant med slike ting. Jeg har en datter fra før av, å kjenner igjen mye fra sist, men bortsett fra at jeg ikke hadde noen plager da, slik som jeg har nå. Får svar på mandag. Spent på resultatet er det noe, så aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei heller. vI har jo ikke sex lenger heller, så det kan jo være laaangt på vei. . Kan noen gi meg noen svanger tegn eller så ? Jeg er forresten hard under magen der ned mot tissen.. Sykelig kvalm. så må avslutte her nå. Håper det ikke ble alt for rotete
Hemmeline Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Oi dette er jo kjempemerkelig...spesielt siden du har fått negativt på graviditetstester. Det virker jo som du bare har en haug graviditetstegn... Vet ikke helt hva jeg skal si, du får heldigvis svar på prøver på mandag da så ikke så alt for lenge til. Da må du oppdatere altså for nå ble jeg skikkelig spent:)
Maritha83 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Takk for svar ja jeg vet.. di som ordner med prøver å slikt hos legen, sa det kunne være fortidlig til at testene viste noe da.. men igjen så blir det litt rart i forhold til spark. Å alt det andre som står på. Men kan jo være at pstaven sender ut så mye rart at det vises negativt, men er positivt eller så ? Har en del klarsynte kollegaer, å han ene sa 80% gravid.. ler Klarer ikke riktig å se på meg selv om dagen, å se andre er greit, men ikke meg selv. Så jeg overlater dette til legene Så får vi se om kolegaen min tar rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå