Gå til innhold

Er det mange som gir ugene pakkekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken "type" pakkekalender har dere?

Mine barn har en som jeg har brodert, med ringer man skal henge pakkene i. Jeg bruker da ikke å henge i ringene siden noen ringer begynte å løsne, og noen er forsvunnet, henger i beslaget, eller setter pakkene på gulvet under.

Jeg lurer på å lage en slik kalender som klikk.no reklamerer for på siden her. En til hver unge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal stå ungene

Skrevet

Vi har en kalender som min svigerinne har brodert til oss. Den har ringer og vi skal henge pakkene i disse. Kalenderen er ganske svær og dekker halve veggen;)

Skrevet

Jeg har en kjempestor som jeg har brodert, er veldig fornøyd med den!!

Det er sånn med ringer på.

Skrevet

Jeg har brodert en selv. Det er også sånn med ringer på. Jeg har hengt i ringene tidligere og da har det liksom blitt veldig sånn dratt i tøyet.. håper jeg får det til på ett vis i år.

Skrevet

Ja, blir sånn dratt i tøyet da også. Første året hengte jeg alle pakkene på, men de siste årene henger jeg 1 pakke på hver dag. 1 til hvert barn da.

Skrevet

Vi har en pakke-kalender. Jeg og søskene mine har fått en som er akkurat lik den vi hadde som barn. Mor som har brodert.

Elsker den kalenderen og den er nesten viktigere enn juletreet for min del:-)

Skrevet

har også brodert kalender, med tall og ringer. Henger som regel opp alle pakkene på kalenderen 30.november. Men i år er noen pakker såpass store at da blir stoffet så dratt at jeg enten legger dem på ei hylle eller på gulvet under kalenderen.

Skrevet

Jeg har broderte julekalendere, som jeg har brodert selv. En til jenta, og en til gutten..henger pakkene i ringene....er pakken tung, lar jeg snøret være så lang at pakken ligger på gulvet:))

Skrevet

De to eldste har broderte kalendere som jeg henger en pakke på hver kveld. Lillemor får ikke ennå. Men må jo brodere en til da til hun blir så stor at hun skal ha.

Skrevet

Jeg har gitt opp det prosjeket. Har pakket 48 gaver noen år nå, men når ungene i tillegg har bursdag rett oppunder jul så synes de det er greitt med en ferdigkjøpt en.

Men kanskje jeg får "ånden" over meg og ordner pakkekalender i år, har ikke bestemt meg helt.

Skrevet

Jeg gir ungene mine pakkekalender, de har en helt fantastisk nydelig kalender som jeg har brodert, hehe....Men jeg er faktisk veldig stolt av den, den er kjempefin, om jeg får si det selv. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...