Gå til innhold

jeg må så drite

Anbefalte innlegg

Skrevet

*legger en kabel på fatet til kjøttpølsa*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA!!! jeg ler så tårene triller:D

Skrevet

Skikkelig deilig gravid-hard-i-magen kabel som skulle vært ute i fjor men pga treg tarm ikke kom før nå...avsluttes med en teskje bløtt. There u go Kjøttpølsa..enjoy! HL

Skrevet

.........du er veldig syk i hodet ditt, du.........

Skrevet

Å servere et møkkainnlegg (i denne sammenheng: bokstavelig talt) til noen som bare serverer det samme er ikke å være syk i hodet. det er å ta mannen ved stumtjeneren.

Skrevet

..........stokk dum også???.....står sannelig dårlig til med deg. Kjøttpølsa er Einstein i forhold til deg!

Skrevet

kjøttpølsa er skikkelig dust så dette fortjener han/hun.. IT! eneste folk som liker det kjøttpølsa fabler om er feite alenemødre som sårt trenger å bli staka opp. *legger en kabel på fatet hans jeg også* -eat that honey!!!!!

Skrevet

Errr la meg korrigere skrivefeilen din: Einstein er borte, En stein: der har vi kjøttpølsa.

Skrevet

DENNE TRÅDEN NÅR TOPP-PLASSERING PÅ WHITE-TRASH-KÅRINGEN HER INNE!

GRATULERER MED TIDENES MEST LAVMÅLSTRÅD!

Skrevet

Jeez, dette er tredje gangen du opererer med uttrykket "white trash", har du ikke noe annet å komme med? Oppbrukt!

Skrevet

Eneste jeg tenker på når dere sier "white trash" er ræwa til Kjøttpølsa.

Skrevet

trur søren jeg må drite i dag også, hvor er kjøttpølsa og fatet når man trenger det?

Skrevet

Haha, jeg tror h*n lurer på hvilket nick h*n skal bruke. Evt er h*n på et annet nettsted:)

Skrevet

Kom igjen kjøttpølsa...middagen må ut igjen snart!!!! Hvor er fatet ditt

Skrevet

jeg kan være behjelpelig med en teskje bløtt,magen koker :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...