Gå til innhold

OBS ang www.jkdress.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si ifra til dere som bestiller noe derfra! Eks: om dere bestiller en kjole derfra, er det ikke sikkert at den dere får i posten er 100% lik den som på bilde du har sett på! Det er fordi de bare lager kopi av den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du bestilt defra??? men en kan jo ikke regne med å få helt make kjole for di billige kjolene heller da.

Skrevet

Nei har ikke det. Men veit om flere som har. Må jo være lov å si ifra. Er jo ikke alle som tenker over kansje at de ikke får helt lik kjole da! Hadde ikke jeg visst så hadde jeg nok trudd jeg fikk lik som den på bilde! Hadde sikkert du gjort om du ikke visste det å!

Skrevet

jaja=) mente ikke noe med det=) syntes det er kjempe bra du sa i fra=)

hørt om fler jeg oxo.. å di sa det samme.. var derfor jeg svarte som jeg gjorde hehe.. men skule kanskje skrevet det litt anderledes hehe... jeg skal selv bestile derfra.. satse på den blir fin.. ellers har jeg jo tid til å finne en annen en..=)

når skal du gifte deg da?

Skrevet

eg vil bestille der fra.. eg har sett bilde av en som ble bestillt der og syns faktisk den var finere enn orginalen... det er jo en kopi, og en kopi er jo alltid så å si like.. er jo bare noen små ting dei endrer på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...