Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 får dere alltid opp pluss, selv om dere ikke er gravid? en slags skyggestrek? jeg har fått opp på alle 5 clear blue testene. men er kjempe svake plusser, men de er blå. noen som har opplevd det og allikevel ikke vært gravid? er det en feil på de testene eller?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 nei, tror ikke det. for hos legen var den jo negativ. så er må vel være en feil på clear blue testene?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Når var du hos legen, da? Det er svært lite sannsynlig at det er noe feil med samtlige tester. Kom strekene innenfor tidsfristen?
Warja Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Hvis testen var negativ hos legen er det ikke sikkert at du er gravid, men var du hos legen før eller etter du tok CB testene? Har tatt en slik selv + to andre tester som alle viste positiv. Kanskje du skulle prøve et annet merke? Eller dra til legen på nytt?
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Ta digitaltest istedenfor, da slipper du tolkingen=)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 var hos legen for noen dager siden. jada, strekene kommer opp før kontroll ruten kommer opp. men de er kjempe svake, men ser strekene liksom. har brukt andre merker også. QR har også vært positiv. men digital og preg har vært negativ. så skjønner ingenting. er det ikke rart om det skal være feil på 5 clear blue tester?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 de er blitt tatt før og etter jeg har vært hos legen. sist gang jeg var gravid, var de også negativ hos legen, men positiv hjemme. digitalen var negativ. HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 men er tror dere at det er vanlig at det kommer plusser på alle testene. har det noe å si at de er kjempe svake? eller skal det alltid komme opp ett svakt kryss på de? skal ikke skyggestrekene var grå og ikke blå? og kommer helst etter tiden er gått ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå