Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 `radio norge sin hjemmeside funker selvfølgelig ikke...=P
Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Queen - Bohemian rhapsody. 2. Zappa - Stairway to heaven 3. Metallica - Nothing else matters 4. DumDum boys - Splitter pine Egentlig veldig fornøyd med den topp 4-lista, bortsett fra at jeg skulle byttet ut 1. plassen med en annen låt ;-) Men det kunne vært så uendelig mye verre enn queen også!
Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Zeppelin !!!! Ikke zappa :-S *skamme seg hele lørdagskvelden og enda litt til ... *
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Var noe sånt jeg hadde sett for meg ja=) Rent musikalsk er jo B.R. en veldig bra sang da...
Gjest Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Joda, og musikkhistorisk var den jo sensasjonell da den kom. Ingen tvil om at det er en utrolig bra låt fra et godt band ... men jeg hadde liksom håpet det skulle være en "fin" sang. Gjerne en herlig power-/rockeballade som var til å grine av (les. av typen Don't cry eller Bed of roses) eller en skikkelig rockelåt som fikk "go' foten igang" :-) B.R. er ikke låta som setter igang de store følelsene hos meg, men kjenner mange som er uenig med meg på akkurat det, så har allverdens forståelse for at den "vant".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå