Maud Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Maudmannen er for tiden hjemme med minstesnupp og skal være det ut året. Etter det har vi tenkt at det sikkert ordner seg med barnehageplass her i en del av landet med full barnehagedekning. Nå den siste måneden har jeg hørt masse om fulle barnehager og mange på venteliste og angstnivået har økt. I går fikk vi beskjed om at vi har fått plass i samme barnehage som der lillebror går. Kort kort vei og veldig fint. Endelig er minstesnupp frisk også etter noen dager med feber, høstsola har skint i dag, vi har vært på besøk i julenissens hus og vi er glade :-D
iznogood Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Å få plass i samme barnehagen er jo nesten som å vinne i lotto, da :-) gratulerer så masse! gøy å høre at dere har det så bra alle sammen!!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Tenk at dere har fått plass id en barnehagen akkurat som planlagt. Det er jo helt utrolig flott! hurra Maud, jeg blir også glad av sånt!
Mariamin Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Så deilig med barnehageplass:) Også i samme barnehage som lillebror da. Praktisk, og så kjenner du jo de ansatte fra før, og vet hva de står for og hvordan de jobber.
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Åh, så deilig!!! Det er så fint når ting bare ordner seg Sånt trenger man rett og slett innimellom. HURRA for barnehageplass og julenisse hus. Dit har jeg også lyst til å ta en tur. Tror det er 150 år siden jeg var der sist... Og NÅ føler jeg meg klar for jula hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå