lilllespire Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg er i 33. uke og var nettop på toalettet. Da jeg tørket meg kom det lysebrun utflod på papiret. Såg ikke ut som blodtilblandet egentlig, såg helt lysebrunt ut..... Tørket meg en gang til og da kom det litt friskt blod på papiret. Dette skjeddeigjen da jeg tørket meg en gang til... ellers kjenner jeg ikke noenting.... Er dette vanlig?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg vet ikke, men uansett om du ikke har hatt noe slikt tidligere i svangerskapet eller ikke hadde jeg ringt føden bare for å ha gjort det og hørt hva de hadde sagt. Om du akkurat har hatt sex er det nokså normalt hvertfall.
lilllespire Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 takk for svar!!! Jeg er den som ikke ligger på tlf og ringer med en gang, for å si det slik Har ikke hatt noe slikt i sv.skapet før... Har hatt masse mens smerter de siste dagene, det er alt. Syns det var så ekkelt med helt lysebrun utflod. Var ikke så himla mye, egentlig, men en liten klump med helt lysebrunt slim. Dt at jeg ørket meg etterpå og det var friskt blod, kan sikkert ha med å gjøre at kanskje et lite blodkar sprakk eller noe....????
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Det kan jo være det. Mens smerter de siste dagene i tillegg til litt blod, jeg hadde ringt bare for å være på den sikre siden hvis jeg var deg. Blodkarene som kan briste er jo som regel inni vagina/ i åpningen men det skal normalt ikke blø mer av å tørke seg. Kan jo ta testen ved å føre inn en finger bare for å se om det kommer noe på den evt. Følg ihvertfall med på det, men jeg hadde ringt altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå