to jenter og ett gull i magen Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 begge barna er borte og samboer på fest. jeg skulle på danskebåten i dag men mistet stemmen i går så her sitter jeg he he:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg er alene med barna:) Mannen er på jobb...Da barna er i seng skal jeg bare sitte i sofaen og nyyyyyte, hehe;)
JegOgGullet Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 er alene men dattera mi i dag, men hun sover.. samboeren er på fest og jeg hater å være hjemme alene! Vet ikke hva jeg skal finne på... hmmm..
cherry coke Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Er alene hver kveld, og jeg nyter det=)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 jeg er også aleine i dag med snuppa å hunden.. sambo e publikum i vil du bli millionær.. å jeg hater å være aleine, e jo så husredd:P så e det jo store vinduer i heele stuen.. uff..
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 er også alene,lillemann er her da men han sover.gubben er sammen bestekompisen sin å feiere at de begge er 30 år.
Mamman til AM&JS Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Er hjemme med mine tre små alene...mannen min er på jobb..og kommer vel ikke hjem før i 05 tida.. Jaja..,nå har jeg bare han eldste igjen..så når han er i seng..skal godteriet frem (ja, dem har fått lørdagsgodt hehe) og beina på bordet:) Og ikke minst julebrusen fra Hamar skal frem!
JegOgGullet Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 jeg er og husredd, hehe.. har alle lysa på i hele huset! og kommer til å legge meg med alle på og
celodi Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Er alene med mine 2 små ramp.. Her er gubben på 30årsdag til gubben til hun over meg og en kamerat til=)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 ja det e noe drit å være det.. alle lysene e på her også å det skal de når eg legger meg også men vi har jo vinduene i stuen på bakkeplan:P da blir det jo enda værre syntes eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå