Gå til innhold

Snus,noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med snus når man prøver å bli gravid?

Og hva med at mannen snuser?

Kaffe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er så lurt å snuse for å si det sånn...barnet får jo nikotin i seg igjennom blodet ditt (skulle ønske at det ikke var sånn) hahha snuser selv, og kommer nok til å slutte med det samme dagen å det dukker opp pos test :) kaffi er jo greit...så lenge man ikke drikker alfor mange kopper per dag !!lykke til

Skrevet

he he,kommer selvfølgelig til å slutte ved positiv test,men lurer egentlig på om det kan ha noe å si ved prøving??Kan det skade hans svømmere,eller gjøre de trege?? Og kan det gjøre så det blir vanskeligere for meg å bli gravid ved at jeg snuser..??

Lykke til for deg også;=)

Jeg testet forresten positivt den 12 nov. Dagen etter fikk jeg mens,og testene er nå negative...som å vinne i lotto,og etterpå bli fratatt hele premien..

Men satser på at jeg er max fruktbar ved neste eggeløning??

;)

Skrevet

Jeg snuser, men driver å trapper ned pga prøvinga. Jeg vil jo klare å slutte så fort som mulig, for vet jo at nikotinen ikke er bra for barnet.

Men om det har noe å si for sjansene til å bli gravid aner jeg ikke....

Skrevet

Jeg snuser også. Har ikke lest noe sted at det kan gjøre noe med prøvinga. Har lest at man ikke bør drikke så mye kaffi i prøveperioden.

Jeg ble gravid i fjor(men mistet i uke 10), og jeg sluttet å snuse på dagen jeg såg positiv test. Var ikke noe problem, hadde lissom en utrolig god grunn og motivasjon for å slutte. Jeg kommer til å slutte igjen når jeg blir gravid neste gang. Men nok lurt å trappe ned om man er en storsnuser. :)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg regnes som storsnuser. Bruker ca 4 bokser i uka, og snuser ikke jentesnus, men vanlig. Så med mitt snusforbruk er jo det faktisk 80-100 sigaretter om dagen om man regner om nikotininnholdet sånn i forhold til hverandre. Det er jo egentlig helt sykt mye.

Så driver å trapper ned. Kjæresten min hjelper til. Han tar en hver gang jeg tar en bare for å bruke det opp. Nå det vi har er tomt er det ikke lov å kjøpe nytt. Har bare noen få bokser igjen nå...

Skrevet

Bra jobba;=) Jeg må også slutte..jeg snuser jentesnus..en boks om dagen..uff og uff:(

Skrevet

Jeg snuser General White Portion. Ca en boks på 2 dager. Man burde vertfall slutte når man blir gravid !:)

Skrevet

Ja definitivt! Kunne aldri snuset da nei. Men det er litt vanskelig å slutte i pp perioden..Må ha noe å trøste meg med..;) Kaffe og snus..hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...