Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hva med snus når man prøver å bli gravid? Og hva med at mannen snuser? Kaffe?
morsomjente Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 tror ikke det er så lurt å snuse for å si det sånn...barnet får jo nikotin i seg igjennom blodet ditt (skulle ønske at det ikke var sånn) hahha snuser selv, og kommer nok til å slutte med det samme dagen å det dukker opp pos test kaffi er jo greit...så lenge man ikke drikker alfor mange kopper per dag !!lykke til
Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 he he,kommer selvfølgelig til å slutte ved positiv test,men lurer egentlig på om det kan ha noe å si ved prøving??Kan det skade hans svømmere,eller gjøre de trege?? Og kan det gjøre så det blir vanskeligere for meg å bli gravid ved at jeg snuser..?? Lykke til for deg også;=) Jeg testet forresten positivt den 12 nov. Dagen etter fikk jeg mens,og testene er nå negative...som å vinne i lotto,og etterpå bli fratatt hele premien.. Men satser på at jeg er max fruktbar ved neste eggeløning??
tuninna ♥ 2pp Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg snuser, men driver å trapper ned pga prøvinga. Jeg vil jo klare å slutte så fort som mulig, for vet jo at nikotinen ikke er bra for barnet. Men om det har noe å si for sjansene til å bli gravid aner jeg ikke....
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg snuser også. Har ikke lest noe sted at det kan gjøre noe med prøvinga. Har lest at man ikke bør drikke så mye kaffi i prøveperioden. Jeg ble gravid i fjor(men mistet i uke 10), og jeg sluttet å snuse på dagen jeg såg positiv test. Var ikke noe problem, hadde lissom en utrolig god grunn og motivasjon for å slutte. Jeg kommer til å slutte igjen når jeg blir gravid neste gang. Men nok lurt å trappe ned om man er en storsnuser.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Jeg vet ikke om jeg regnes som storsnuser. Bruker ca 4 bokser i uka, og snuser ikke jentesnus, men vanlig. Så med mitt snusforbruk er jo det faktisk 80-100 sigaretter om dagen om man regner om nikotininnholdet sånn i forhold til hverandre. Det er jo egentlig helt sykt mye. Så driver å trapper ned. Kjæresten min hjelper til. Han tar en hver gang jeg tar en bare for å bruke det opp. Nå det vi har er tomt er det ikke lov å kjøpe nytt. Har bare noen få bokser igjen nå...
Fru Hormonell Skrevet 18. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2008 Bra jobba;=) Jeg må også slutte..jeg snuser jentesnus..en boks om dagen..uff og uff:(
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg snuser General White Portion. Ca en boks på 2 dager. Man burde vertfall slutte når man blir gravid !
Fru Hormonell Skrevet 18. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2008 Ja definitivt! Kunne aldri snuset da nei. Men det er litt vanskelig å slutte i pp perioden..Må ha noe å trøste meg med.. Kaffe og snus..hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå