Gå til innhold

Noen som har hatt hemoroideroperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av utvendige hemoroider? Hvordan gjorde de det? Var det ondt? Tok det lang tid å komme seg igjen? Var det en vellykket operasjon? Lang ventetid før du ble operert? Pris? Veldig takknemlig hvis du deler din erfaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen hvnviste meg til en privatpraktiserende og det viste seg at jeg måtte betale 2500 kr selv.(veldig lang ventetid på sykehuset).

Selve inngreper var ikke vondt og ble gjort i lokalbedøvelse, men var litt ydmykende å ligge slik. Det var veldig vondt den første uken eller så og ganske vondt de neste 2 ukene og jeg blødde ganske mye den første uken.

Det var velyykket, men nå etter svangerskap nr.2 har jeg igjen fått utvendig hemorider men heldigvis ikke så stor som sist. Blir nok ikke til å gjøre noe med det nå, men kanskje senere.

Skrevet

Takk for din tilbakemelding! Vet du hva de gjorde? Satte på sånn strikk eller skar den vekk?

Lykke til videre!

Skrevet

Han skar det vekk, men det ble ikke sydd noe der nede.

Skrevet

Smerten ved min ble så uutholdelig en kveld at vi ringte akutten og ble bedt om å komme dit. Tatt imot av legen som sa at dette måtte opereres, men jeg er PINGLE og nektet gjøre det med lokalbedøvelse samme natten, så jeg fikk heller mye smertestillende den natten, og ble operert dagen etter i full narkose. Skar den bort. Operasjonen var vel vellykket, men for min del var ikke tiden etterpå noe særlig. Blødde mye, og hadde en del smerter bak. Å gå på do var bare forferdelig vondt. Ifølge legen skulle det bli bra igjen etter noen dager, men jeg kjenner det litt fortsatt, en måned etterpå.

Siden det var "akutt" så betalte jeg ingenting.

Håper du blir bedre og får en vellykket operasjon. Lykke til=)

Skrevet

Åh, stakkars deg! Takk for at du deler din erfaring!!! Jeg er litt bedre nå, har prøvd stikkpiller + salve fra legen, propolis krem fra helsekost, akupunktur og noen yoga-øvelser / massasjer som også hjelper. Mer positiv nå!!! Og takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...