Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg syns ikke jeg får noe, ikke klem, suss, sitter jeg i armkroken må jeg vekk etter 2 min...hånden sover, han klør eller annet plager han. Jeg spør fint om han kan klø meg på ryggen, noe som jeg elsker, varer det i 2 min, og han har en unnskyldning på lager. spør jeg om vi kan prate sammen, sier han bare, ja hva vil du si da? om jeg tar opp dette med kosen sier han "hva mener du" akkurat som han ikke forstår noe. får følelsen at han ikke liker å snakke med meg. da mener jeg snakke om viktige ting. MEN skal vi ha sex våkner han til live, men jeg orker ikke alltid sex for å få den etterlengtede kosen, omsorgen og kjærligheten. Hva er normalt egentlig? Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 uff høres ut som om du er underærnært spør du meg si til ham rett ut at du trenger mer kos og nærhet og at det IKKE er det samme som sex, men en forutsetning for at dere skal kunne ha et godt sexliv på sikt.... kanskje han skjønner tegninga da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Off, får vondt av deg. Kos og nærhet er viktig i et forhold, hvertfall når den ene (eller begge partene) ønsker det. Jeg får kos og klem hver dag. Suss når han drar fra jobb, og når han kommer hjem holder han rundt meg og koser på meg. Sitter i armkroken hans/ligger på fanget hans hver kveld.. Sex er det ikke så mye av, men det er heller ikke det viktigste. Vi er slitne etter lange dager, og trenger ikke mer enn å vite at vi er der, for hverandre..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 fint dere svarer, men hva kan være grunnen til dette? nå har vi vært sammen endel år da. Hva kan jeg gjøre, blir lei meg og sliten av å føle meg ensom i forholdet. foruten sex er det platonisk i mine øyne. HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Ddtte innlegget kunne jeg skrevet selv! Ingen kos, men sex kan man ha opptil flere ganger om dagen (noe som da ikke skjer, siden jeg mister lysta når man ikke får nærhet ellers). Har forklart han dette flere ganger, men han forstår simpelthen ikke hva jeg mener. Tror ikke han bare ikke vil forstå, men han klarer ikke å fatte det. Tror det er noe i at de tenker med den der nede, noe ikke vi damer (vanligvis) pleier. Her har det vart i mange år, og regner ikke med det vil snu seg. Han vil ha mer sex, jeg vil ha mer kos.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Uff. Sånn kunne jeg aldri hatt det. Skjønner at du er underernært! MEn vet dessverre ikke hva du kan gjøre. Har du forklart hvor viktig det er for deg? Her er det mye kos. Ligger vi i hver sin ende av sofaen koser han meg under beina. Jeg elskeer det! Men han liker ikke å bli kost med under beina, så jeg slipper unna. Ser vi film eller noe og jeg legger meg med hodet i fanget hans koser han meg i håret. Vi sitter nesten alltid i hver andres armkrok hvis vi er ute hos folk, holder mye hender, mye kyss og kos. Sånn har det alltid vært. Men jeg er veldig avhengig av kos da.Og han liker å bli kost på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 jeg har det akkurat sånn som deg, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få meg noe mer kos... hehe må kanskje få meg en elsker jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Dette hørest ut som vår situasjon, bare omvendt. Mannen vil gjerne kose menst jeg vil sitte for meg selv. Når vi legger oss om kvelden ligger jeg litt på armen hans før jeg snur meg bort og kan nyte friheten hehe. Med meg tror jeg det er pga jeg har to unger som henger på meg hele dagen og når kvelden kommer synest jeg det er deilig å bare være helt i fred. For jeg bruker egentlig ikke ha det sånn men nå har det vært sånn en stund, jeg håper det ikke fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Dette er som å lese om mannen min og meg. Har det på samme måten som dere vi. Vi har vært gift 6 år, og det har vært slik hele veien. Han er bare ikke kosete av seg, og det er noe jeg har akseptert. Nyter de gangene han kommer og stryker meg over ryggen, eller magen nå som jeg er høygravid, eller bare vil ha en klem av meg. Jeg har lært meg å nyte hver situasjon han vil vær kosete, som feks å holde meg i hånda når vi går tur etc. Varer det bare noen minutter, så er det greit for meg. Klart jeg savner den inderlige kosinga, som jeg opplevde med en eks... men han jeg er gift med er mannen jeg elsker og har jo valgt å leve med han resten av livet. Jeg tror de fleste menn våkner til liv når det kommer til sex. Kan kosing lede til sex, så er han fryktelig kosete. Sier jeg ifra at jeg ikke orker sex, så er kosing plutselig ikke så interessant. Sammen gjelder disse "obligatoriske" koseminuttene etter at sex er over, jeg ser han sliter og helst vil sove. MEN der er jeg litt trollete, jeg skal ha mine 5 min med koseprat/ligge på armen etter sex før han snur rævva til meg og sover. Har forsøkt å snakke om det, men han skjønner ikke hva jeg snakker om. Er ikke den daglige kosen jeg får, klem, stryking over rygg/mage nok?? Så dette med kos er ikke noe jeg maser om, vil han ikke så vil han ikke.Føler veldig nærhet med han uansett. OG han har akseptert at jeg ikke er så lysten nå som magen er blitt diger. Er nok en overgang for han å gå fra sex 4-7/8 ganger i uka til kanskje 1 gang hver 14 dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå