Gå til innhold

Han er som "dama i huset", kanskje han er homo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år. Min samboer spiller i hardrockband, det kan sees på han også når det gjelder klesstil, hater å støvsuge og sånn som de fleste andre menn også gjør.

Men så var det alt det andre! Jeg blir stresset! Han skal ha det ryddig hele tiden, vil ikke ha et papir som sees på bordet, vasker klærne og henger opp og legger sammen hele tiden, synes det er greit når kompisen går på badet imens han står i dusjen, skal ha alt vi kjøper av matvarer i bokser hvor det står skrevet utpå hva som er i boksen, stearinlys hver kveld, ryddigt. Kommenterer hvilke typer jeg bruker feil når jeg varsker her og der, er superopptatt av planter, hater sport... Kunne ramset opp femti andre ting.

Sikkert mange som vil kalle dette et luksusproblem, men det fins vel grenser? Jeg føler meg ikke konfortabel når det skal vær sånn rundt meg hele tiden!

Og som sagt, vil ikke klage på at han gjør det - men finnes det ikke en mellomting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi her.

hvilke typer såper jeg bruker feil mente jeg. han heller zalo i sånne oljeflasker for at det skal se fint ut, han vil se ditt og datt på tv, men må førsteprioritere kjøkkenet med å vaske ting han har brukt når han nettopp har laget maten.

Skrevet

Min type digger metall, tvspill og er guttegutt, men han er helt syk på design, men han jobber også med det. Vi har det "striglet" hele tia, men han er ikke særlig flink til å vaske selv, det er min jobb. Men han trives best når alt er helt striglet, og skulle helst ønske han kunne kjøpe inn gardiner og tepper uten mine innspill... Blir ofte en del krangling.. Og veldig klesbevisst, og gir meg tips også, hahhaa. Men som sagt det har med hva han jobber med, og interessen for faget. Han er ikke homo i det hele tatt. Det er andre ting som tilsier om noen er homo eller ikke, enn om de liker å vaske ting etter bruk eller ikke. Lover deg.

Skrevet

HI her

Ja, det var feil å kalle det homo, vet ikke hvorfor jeg skrev det. Han er veldig femi rett og slett. Men samtidig ser han jo ut som et ekte mannfolk! Masse skjegg og god og rund.

Blir bare så sliten, får ikke ro i kroppen... For meg gjør det ingenting om vi slapper litt av etter å ha spist middag, men side jeg vet han blir å gjør det MÅ jeg bare ta av bordet når vi egentlig skal slappe av å se på tv...

Han er vel bare veldig romantisk og resten har han arvet fra moren som er helt likens...

Skrevet

Hoertes ut som motsatsen av mannen min... Både mtp væremåte og utseende...

Ja, en mellomting hadde vel alltids vært det beste. Men er nok ikke så mye å gjoere med det. Kan ikke forandre folk. Vil jo si det har sine fordeler med en mann med huslige egenskaper også da... Sett pris på det :)

Skrevet

He he, du får meg til å tenke på samboeren til venninnen min. Digger punk og skikkelig hardbarka musikk, og er tilsynelatende en "tøffing". Men egentlig er han verdens hyggeligste og en skikkelig kosegutt. Men sånn er venninna mi også, tilsynelatende tøff og selvfølgelig veldig kjekk å være sammen med, men hun oppleves litt mykere på tomannshånd. Så sånn sett er de veldig like!

Men han samboeren hennes er den som sørger for at det skiftes sengetøy annenhver uke, at det blir vasket hver uke og de har også zalo på sånn matoljeflaske (noe jeg egentlig synes ser veldig lekkert ut!).

Begynner nesten å lure på om HI er min venninne, he he.

Ingen grunn til å tvile på mandigheten hans, han er et ordensmenneske som liker å ha det fint rundt seg. Det er bare at mange andre menn begrenser dette til bilen for eksempel... :-)

Men siden du ikke føler deg komfortabel, så bør du jo nesten ta det opp med ham. Si at du synes det er flott at han har så mange meninger om hvordan tingene skal gjøres, men du har også meninger om det samme, og kan dere ikke finne et kompromiss? Og så ikke pirke eller kommentere detaljer når den andre gjør tingene annerledes enn det en selv ville ha gjort.

Skrevet

Det kan jo være han er homo, men hvis dere har det bra symes jeg du skal la det være med det. Du høres litt umoden ut Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...