LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 I sofan sitter det en halvtrøtt husmor med lange ullunderbukser, joggis, arvet t-skjorte og en bustete hestehale i strikk. Om en time skal det sitte ei rype her med sorte støvletter, skjørt, lår til å dø for, en kløft uten sidestykke, flagrende, flørtende øyenvipper og en glød dere kan misunne meg... Må bare finne bittelitt motivasjon først :-p
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hmmmm. Jeg skal også gjennomføre det tryllekunsten der..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Har du noen hemmelige ingredienser du vi dele? Mine er falske øyenvipper og en ny cardigan som jeg gleeeder meg til å ta på =))
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Sorry, er halvveis desperat. Finner ikke de støvlettene jeg vil ha på meg, så dem sist før vi flyttet, det samme gjelder jakken. Toppen jeg har lyst til å ha på meg trodde jeg var ren, men den gang ei. Vad sminke angår er det det eneste jeg har kontroll over. Vel, vel. Går nok bra like vel.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 Off og off. Jeg tror jeg har det meste under kontroll (og starter snart, "må bare" først). Du får improvisere litt, tenk nytt. Snu skapet og let innerst, plutselig ligger det en knallfin topp der som du ikke har brukt siden i vår =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå