Forsikringstudie Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei Jeg er en mann som studerer forsikring og gravide. I den sammenheng er det et svensk og europeisk produkt som heter graviditetsforsikring som selges(dekker foster og mor ved ulykke og komplikasjoner ved fødsel samt dødsfall)og en som gis bort som gratisforsikring(ren ulykkesforsikring). I den sammenheng er jeg nyskjerrig å få litt tilbakemld fra gravide i Norge hva de mener om et slikt produkt, hva de mener er viktig at et slikt produkt skal dekke og ikke minst om et slikt produkt overhode er nødvendig i Norge i dag. Er dette noe du som gravid ville handlet? Skriv gjerne et lite inlegg på hva akkurat du mener om dette. På forhånd takk. Leif Tore
Pappalille Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg ville ikke kjøpt et slikt produkt. Mye på grunn av de krav som ofte stilles for at en skal få helseforsikringer av ymse slag, i tillegg fordi det allerede føles som det er mye der ute en bare "må" ha, som så og si alltid viser seg å love mer enn det kan holde =) Så har du i alle fall fått ett svar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå