Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Han tok det opp da han var full i går... Hvis ikke jeg skjerpet meg så flyttet han... Jeg gjør så godt jeg kan jeg og vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes... Vil liksom ikke brett ut bakgrunnene her, bare så det er sagt... Bare få sagt det til noen... Har liksom ingen jeg vil prate om det med...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det der kalles herske-teknikk,og jeg hadde ikke funnet meg i det.Er det vanlig at han sier slike ting,eller er dette noe nytt? Sitt deg ned med han i edru tilstand og prat med han.Du må ikke finne deg i at han skal styre på den måten der.Vet at det ikke er enkelt,men jeg snakker litt av erfaring.Og menn (og kvinner) som holder på sånn,trykker den andre parten ned.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Nei. Han peier ikke si slike ting.....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Oki,men uannsett bør du prate med han.Kan ikke være godt å gå rundt å tenke på det..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 gikk med "nå orker jeg snart ikke mer!" hengende over meg i 12 år jeg.... til slutt orket ikke JEG mer og dro..... du skal ikke finne deg i en sånn holdning. om han ikke vil mer, så vil han ikke da... ikke la ham holde dette over deg i allefall. han har fortsatt et tak over meg selv om vi ikke bor sammen lenger... jeg er rett og slett redd ham enda han aldri har vært voldelig... er liksom bare redd han kommer til å bli....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg er ikke sikker på at dette er nødt til å være en hersketeknikk... Det kan vel forstås som et ærlig utspill fra mannen din?... bare synd han ikke tør å ta det opp i edru tilstand... Hva er årsaken til at han tenker på å gå fra deg da?.. eller hvordan mener han du skal skjerpe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå