Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Driver og designer egen genser der med eget trykk (motiv og tekst) - har noen her bestilt derfra? Hvordan ble resultatet?
MammanTilGullene Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke designet egen genser, men jeg har mer enn nok erfaring med spreadshirt. Jeg bestilte en t-skjorte hos dem i fjor. Prisen var under 200 kroner, og da skal man ikke betale toll. På den norske siden deres sto dette klart. Jeg bestilte t-skorten og fikk hentelapp, men krav om masse penger i toll som måtte betales før jeg fikk den ut. Jeg tok kontakt med de som sendte den og sa at jeg ikke ville betale toll for noe som var tollfritt. Svaret jeg fikk var at det ikke var deres problem. Jeg påpekte at det sto på siden deres at man ikke skulle betale toll på varer til under 200 kroner. Det fikk jeg aldri noe svar på. Det tok over 6 mnd før jeg fikk igjen pengene mine (jeg sendte den i retur). De var frekke, svarte ikke på forespørsler og holder ikke sine egne løfter. Jeg anbefaler ikke noen å handle hos dem. Jeg har kjøpt alt mulig på nettet som sendes fra utlandet, og de har aldri hatt problemer med å unngå toll. Be warned!
Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Ja, leste også at man ikke må betale toll når man handler for under 200 (selv om mitt hadde kommet på over 200) - tusen takk for tips, tror jeg dropper det da.. Betalte nettopp en hel del i toll for å få Uggs inn til Norge. Klem Mamma til Ava <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå