jobber med saken har klart det Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei:) Er det noen som har en formening om en bør ha laptop på fanget/ magen når man prøver å bli gravid. Eller er gravid for den saks skyld? Er det skadelig?
Amia Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 dytter litt, for dette har jeg også lurt på
Små Einsteins Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det har ikke jeg tenkt på, sitter med pc på fanget hver dag jeg..Håper det ikke gjør noe, dytter denne jeg lurer på det samme.
MrsMayer ♥ Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke noe godt svar, men en bærbar kan jo bli veldig varm så det er vel kanskje like så greit å ha det på bordet eller gjøre som jeg alltid gjør, har en sofapute under. Mye mer behagelig og det da Jeg er ikke gravid da.. men, fikk det tipset her for en stund siden
MrsMayer ♥ Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Gikk fort dette, ha DEN på bordet og ikke en sofapute, men en pyntepute da eller lignende
MaMia♡ Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg har hørt at det kan ha innvirkning på mannen hvis han sitter med bærbar pc på fanget.. sædcellene blir varme og kan ta skade av det eller noe sånt..
Dilldall Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Dere burde være forsiktig med å ha bærbar pc på ei pute. Puta kan stenge for kjølevifta og ødlegge pc'en. Ei jeg kjenner ødla pc'en sin på den måten.
MrsMayer ♥ Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Jaja, det kommer jo såklart an på pc'en det. Jeg har en ny en der vifta er på overflaten, ikke under.
MrsMayer ♥ Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Men, hvordan da egentlig? Når en PC står på et bord så stenger jo det for alt som er under også. Når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om jeg har vifte heller jeg:P
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 blir vel ikke helt det samme som å ha en pute under. min pc har iallefall små gummiføtter under som gjør at det ikke blir 100 % tett.
MrsMayer ♥ Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Okei, jeg bøyer meg:) Kjente etter at jeg også har det på min her:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Dette har jeg også tenkt på... vet det fins en spesialpute som er laget for at man kan ha den på fanget mens man bruker den.. Den er formet som en pute nederst og har et bord oppå. Skal kjøpe meg sånn, men har jo helt til nå gjort som de fleste av dere... Har tenkt tanken på om det kan gi stråling eller uheldig varme til bekkenområdet. Håper noen har noen fakta om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå