bestemt oss:) *mamma* Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er usikker nå.. Han sparka mye før, så det godt uttapå magen. Nå er det bare når jeg har lagt meg. Synes det er skummelt. Han beveger seg, men ikke spark! Skal jeg ringe føden? Vil jo ikke virke desperat heller.. Men.. Er som sagt i uke 27.
Nala82 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg har også hatt det litt som deg, bekymret for at det er lite spark. Spurte jordmor om dette på torsdag, og hun mente at dersom man kjente liv (selv om det ikke akkurat sparket) så var det i orden. Her hender det seg at jenta i magen "romsterer" mer enn hun sparker til tider. Varierer litt fra periode til periode. Men er man bekymra tar man heller en telefon for mye enn en telefon for lite.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Takk for svar:) Leste i gravid bladet, at man skal kjenne spark. Hvis ikke var det kanskje ett tegn på at babien sparte på kreftene. Jeg får se hvordan det utvikler seg i kveld. hvis ikke ringer jeg føden. Bor bare 10 min gange fra sykehuset:)
Gjest Tale30 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Min baby er i alle fall veldig opp og ned. Enkelte dager kjenner jeg masse liv for så og ha noen dager uten så mye aktivitet. Det er jo litt ubehagelig når det blir stille, men det følges alltid opp av noen dager med mye liv. Jeg har liksom bare bestemt meg for at det er normalt, ellers hadde jeg måttet dra ofte på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå