Gå til innhold

Hvor tidlig kjente dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humørsvigninger?

"Psykisk vil du kanskje merke at du er mer ustabil og at det er de dype daler og høye fjell tilstander i følelseslivet ditt. At humørskiftene skjer mye fortere enn du er vant til, du kan også være litt irrasjonell rett og slett. Der er ikke alltid så lett å merke det selv, så ikke døm makkeren din for hardt dersom han prøver å påpeke det til tider. "

Og hvordan var dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig med 0 svar etter en hel kveld her på toppen... INgen andre enn meg som har humørsvigninger her eller? *nekter å tro det*

Skrevet

Har hatt humørsvingninger fra sjette uke kanskje... La egentlig ikke så merke til når dem begynte, men vi spøker mye med det da :P Gubben veit at jeg ikke mener det...

Skrevet

Jeg derimot har hatt det veldig tydelig i tre dager nå, og det er når jeg kun er 2 uker og 6 dager på vei HVIS jeg er gravid.. Kan det være mulig???

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke merka så mye før nå, i uke 12, men første

gangen merka jeg det før graviditetstesten slo ut.

Jeg var så irritert på samboer som jeg aldri har vært, men var sikker på det var mensen som var i vente (skjønt jeg er sjelden så irritert da heller, iallfall ikke over filleting.. hehe).

Skrevet

Her i huset har humørsvingningene kommet før bekreftelsen på graviditet alle gangene!!!

Med første var jeg kjempe fortvilet i 2-3 uker. Det ene minuttet var jeg blid og fornøyd det andre minuttet rasende for ingenting. Skal si lettelsen var stor da vi fant ut jeg "bare" var gravid;)

Med nr to sa samboeren min (midt i en gigantisk krangel) da jeg ca var 2 1/2 uke på vei: "Nå er du gravid igjen gullet!" så 1 1/2 uke etterpå reiste jeg til legen å fikk det bekreftet.

Denne gangen visste vi egentlig at jeg ble gravid den dagen egget ble befruktet. Og noen dager gjorde hormonene seg gjeldene igjen.

Hurra for hormonene! Men heldigvis blir det lettere for hver gang. Jeg vet jeg blir irrasjonell, og biter i meg mye, for å gi mann og unger litt fred....

Skrevet

Haha.. du høres ut som meg du.. hehe... Så da kan jeg iallefall håpe på at noe sitter fast inni der da.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...