Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Den definitive nr.1 her i huset er David Bowie - Life on mars Guns 'n' roses - November rain Metallica - Nothing else matters (littegranne svak for ballader, ja.) Av de jeg kommer på i farta ... i morgen har jeg sikkert kommet på 10 til som kunne vært med i toppen der :-)
Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Les miserables - I dreamed a dream Sinead O'Connor - Nothing compares to you Tja.. Mange, egentlig.
Libido- Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Umulig å svare på.. Metallica - Nothing else REM - Drive Madonna - Klarer ikke velge..
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Egentlig umulig å velge bare 3, men de jeg kommer på i farta er: U2 - With or without you Joe Cocker - Bye bye blackbird Otis Reading - These arms of mine
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Kan jo ikke ha en topp 3 som favner alt av musikk, men kan forsøke meg på noen få utvalgte sjangre: Powerballader: Bohemial Raphsody- Queen God gave Rock and Roll to you- Kiss Dont't Cry- Gn'R Musicals: Music of the night- phantom of the opera Do you hear the people sing- Les Mis Jellicle Cats (eller RumTumTugger)- Cats Gladlåter: Jason Mraz - I'm yours Tre Gringos- Just D Hal Ketchum- Past the point of rescue Norsk: Hvil under stjerna - Unit Five Margit Hjukse- Gåte Alt med Zo Cloze, klarer ikke velge.. Men spør du etter favorittband så er lista enkel: Hellbillies U2 Nirvana (de er genialt gode jevnt over, men har ikke alltid favorittlåten)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 U2- One Queen- We are the champions, we will rock you The beatles/Lennon- Let it be, Yesterday, Imagine
cherry coke Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Veldig vanskelig, og jeg kommer sikkert på noen "bedre" etterpå: -Kiss- Detroit rock city - Kiss- Love Gun -Queen- bohemian rhapsody
PyttPytt Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Hmmm.. tja.. går for disse jeg: Jeff Buckley "Last goodbye" Nick Cave "Do you love me?" Tom Waits "Martha"
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Cat Stevens - Morning has broken Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Don McLean - Vincent (Starry starry night)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå